FANDOM

Zwiad w porcie - misja w Grand Theft Auto V trzecia dla Trevora Philipsa.

SolucjaEdytuj

Rozpoczynamy w domu Floyda. Obejrzymy tam śmieszną cut-scenkę, po czym Floyd powie nam, że jakaś strzeżona rzecz jest w porcie. Udajemy się tam z Trevorem, Wadem i Floydem. Jedziemy ostrożnie do doków, ponieważ Wade siedzi na pace i może spaść z samochodu. Stajemy przed bramą, parkujemy samochód i idziemy za Floydem. Trevor wypytuje Floyda o informacje. W pewnym momencie ktoś poprosi nas o przeniesienie kontenerów. Nie chcąc zdradzić przykrywki jedziemy i przenosimy je ze strefy do podanego miejsca. Kanadyjczyk musi zrobić zdjęcia i wysłać je do Rona. Wchodzimy na dźwig. Tam spotkamy kierownika, który każe nam przenieść kolejne kontenery. Po tym idziemy do punktu obserwacyjnego i robimy zdjęcia dziobu, strażnika i rufy statku. Następnie schodzimy i jedziemy do wyznaczonego punktu tam spotkamy wojskowych, którzy dosłownie skopią Floyda, a Trevor weźmie teczkę i wraca do kryjówki.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli gracz zabije wszystkich wojskowych atakujących Floyda, ten nadal będzie się wić i krzyczeć, jakby wciąż był atakowany.
  • Gdy będziemy szli do wózka technicznego, po prawej stronie dwóch żołnierzy będzie bić pracownika portu.
  • W tej misji Dźwig portowy jest używany jako pojazd dwuosobowy, mimo że w normalnej grze jest jednoosobowy.