Fandom

GTA Wiki

Zniknięcie Love'a

6970stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Zniknięcie Love'a
(ang. Love's Disappearance)
Zniknięcie Love'a (2).jpg
Pusta szkatułka Love'a
Gra Grand Theft Auto III
Dla Donald Love (III - HUD).gif Donald Love
Lokalizacja budynek Love Media w Bedford Point,
Wyspa Staunton, Liberty City
Cel dowiedzenie się o zniknięciu Donalda Love'a
Nagroda brak
Wymagania Zmyłka
Odblokowuje nic
Niezaliczenie brak

Zniknięcie Love'a – siódma i ostatnia misja dla Donalda Love'a w Grand Theft Auto III, w której okazuje się, że Donald Love zniknął. Składa się na nią tylko przerywnik filmowy.

Solucja Edytuj

Claude przychodzi do budynku Love Media i szuka Donalda. Nie znajduje go tam, lecz zauważa puste, otwarte drewniane pudełko. Prawdopodobnie znajdowało się tam coś cennego, lecz ktoś wziął jego zawartość. Po chwili, Claude wychodzi z budynku.

Teorie Edytuj

Istnieje przypuszczenie, że to Claude zabił Donalda Love'a na polecenie Darkla. Postać ta jednak została usunięta z gry po zamachach z 11 września. Przypuszcza się, iż zadaniem głównego bohatera byłoby zabicie Donalda w podobny sposób, jak uczynili to zamachowcy z osobami przebywającymi na wieżach WTC. Wszystkie powyższe stwierdzenia są jedynie domysłami i powodują powstanie różnych teorii na temat zniknięcia Love'a.

Ciekawostki Edytuj

  • Misja ta jest jedną z 6 misji w czasie uniwersum 3D, która formalnie jest cut-scenką, choć przez grę traktowana jest jak misja. Pozostałe to Cios w serce: Akt I, Okup, Król na wygnaniu, Ryba w beczce oraz No Money, Mo' Problems.
  • Jest to jedyna misja w całej serii GTA, w czasie której nikt nie wymawia ani jednego słowa, oraz w czasie której nie pojawiają się napisy.
  • Jest to najkrótsza misja w całej serii Grand Theft Auto.
  • Jest to również jedyna misja w GTA III, której tytuł w oryginalnej wersji językowej nie jest opatrzony pojedynczymi cudzysłowami.
  • Po zakończeniu przerywnika, mimo że nie pokazuje się ekran „misja zaliczona”, można usłyszeć melodię, graną po zaliczeniu każdej innej misji.

Galeria Edytuj

Film przedstawiający cut-scenkę

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Zniknięcie Love'a
Donald Love (III - HUD).gif Zmyłka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki