FANDOM

MISJA
Zniknięcie Love'a
(ang. Love's Disappearance)
Zniknięcie Love'a (2).jpg
Pusta szkatułka Love'a
Gra Grand Theft Auto III
Dla Donald Love (III - HUD).gif Donald Love
Lokalizacja budynek Love Media w Bedford Point,
Wyspa Staunton, Liberty City
Cel dowiedzenie się o zniknięciu Donalda Love'a
Nagroda brak
Wymagania Zmyłka
Odblokowuje nic
Niezaliczenie brak

Zniknięcie Love'a – siódma i ostatnia misja dla Donalda Love'a w Grand Theft Auto III, w której okazuje się, że Donald Love zniknął. Składa się na nią tylko przerywnik filmowy.

Solucja Edytuj

Claude przychodzi do budynku Love Media i szuka Donalda. Nie znajduje go tam, lecz zauważa puste, otwarte drewniane pudełko. Prawdopodobnie znajdowało się tam coś cennego, lecz ktoś wziął jego zawartość. Po chwili, Claude wychodzi z budynku.

Teorie Edytuj

Istnieje przypuszczenie, że to Claude zabił Donalda Love'a na polecenie Darkla. Postać ta jednak została usunięta z gry po zamachach z 11 września. Przypuszcza się, iż zadaniem głównego bohatera byłoby zabicie Donalda w podobny sposób, jak uczynili to zamachowcy z osobami przebywającymi na wieżach WTC. Wszystkie powyższe stwierdzenia są jedynie domysłami i powodują powstanie różnych teorii na temat zniknięcia Love'a.

Ciekawostki Edytuj

  • Misja ta jest jedną z 6 misji w czasie uniwersum 3D, która formalnie jest cut-scenką, choć przez grę traktowana jest jak misja. Pozostałe to Cios w serce: Akt I, Okup, Król na wygnaniu, Ryba w beczce oraz No Money, Mo' Problems.
  • Jest to jedyna misja w całej serii GTA, w czasie której nikt nie wymawia ani jednego słowa, oraz w czasie której nie pojawiają się napisy.
  • Jest to najkrótsza misja w całej serii Grand Theft Auto.
  • Jest to również jedyna misja w GTA III, której tytuł w oryginalnej wersji językowej nie jest opatrzony pojedynczymi cudzysłowami.
  • Po zakończeniu przerywnika, mimo że nie pokazuje się ekran „misja zaliczona”, można usłyszeć melodię, graną po zaliczeniu każdej innej misji.

Galeria Edytuj

Film przedstawiający cut-scenkę

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Zniknięcie Love'a
Donald Love (III - HUD).gif Zmyłka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki