Wikia

GTA Wiki

Zhou Ming

Dyskusja0
5402strony na
tej wiki
POSTAĆ
Zhou Ming
Zhou Ming (CW)
Występuje w
GTA Chinatown Wars
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1970, Chiny
Zmarł w 2009 (39 lat), Liberty City
Dom Liberty City
Narodowość Chińczyk
Związki Triady,
Hsin Jaoming,
Chan Jaoming,
Wu "Kenny" Lee,
Huang Lee
Pojazdy różowy Hellenbach,
biały Bobcat,
Helicopter
Biznes sprzedaż narkotyków

Zhou Ming – postać występująca w Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Jest on szefem Ming Family, jednego odłamka Triad w Liberty City. Jest też jednym z antagonistów

Biografia Edytuj

Jest on podejrzany o fałszowanie pieniędzy w Liberty City i na całym świecie. On, Chan Jaoming oraz Kenny Lee są kandydatami na miejsce Hsina. Zarówno on jak i Chan zostali niesłusznie oskarżeni jako szpieg FIB i zdradę Triady. Zostaje zabity przez Huanga na zlecenie Hsina Jaominga.

Zhou chce aby Huang pracował dla niego a nie dla Chana gdyż mówi, że Chan chcę zająć miejsce Hsina. Na początku zleca Huangowi wskoczenie do ciężarówki oraz zrzucenie 15 skrzyń do samochodu Zhou. W następnej misji Członek Ming Family Uri przyleciał do Liberty City, Zhou prosi aby Huang przywiózł go do jego kryjówki, jednak Uri leży w karetce otoczony policją, mimo to Huang odwozi go do Zhou, gdzie wycina mu serce gdyż go zdradził. Po jakimś czasie niektórzy dilerzy nie uznają szacunku Hsina, Zhou jednak rozgrywa to w inny sposób. Nawet po ocaleniu ich samochodów, Jamajczycy nie uznają Hsina jako Lidera, dlatego Zhou każe dać im nauczkę, zabić jak najwięcej dilerów. W kolejnej misji Zhou chce się zemścić na Koreańczykach, ponieważ nie zapłacili za transakcje, przekazuje Huangowi miotacz ognia i każe ich podpalić. Przy następnym spotkaniu Zhou opowiada Huangowi o swoim planie napadu na Bank Liberty, każe mu ukraść strój smoka i przetrzymać policję na paradzie w Chinatown. W kolejnej misji Zhou ma prywatne spotkanie z dwoma członkami Triady, jednak za nimi jadą paparazzi, robią zdjęcia obciążające Zhou, dlatego likwiduje ich i odwozi Zhou i jego dwóch przyjaciół z powrotem do kryjówki. Zhou nakazuje znaleźć rzecz z misji Torpedo Run. Przy ostatnim spotkaniu Huang likwiduje ochroniarzy Zhou, oraz zabija samego Zhou Minga.

Popełnione morderstwa Edytuj

  • Uri - Zhou wyciął mu serce za zdradę.

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki