FANDOM

Zero – postać występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Od dziecka interesował się elektroniką, efektem czego jest prowadzony przez niego sklep Zero's RC Shop.

W 1992 roku Carl Johnson szukał pracowników do swojego warsztatu w Doherty. Poznaje on Zera dzięki The Truthowi. Zero zgadza się pomagać przy warsztacie.

Potem okazało się, że jego dzierżawca wystawił sklep na sprzedaż. Carl namówiony do kombinowania z nieruchomościami przez Kendl Johnson oraz prośbami chłopaka, odkupuje sklep za $30 000. Niedługo potem do San Fierro powrócił Berkley, którego kiedyś Zero pokonał w konkursie naukowym. Carl pomaga Zero utrzymać się na rynku i razem przeganiają Berkleya po uczciwej „walce” na makiecie pola z dwiema bazami wojskowymi.

Później Zero pomaga przy organizacji napadu na Pałac Caliguli w Las Venturas. Jak się później okazało, przez przypadek Zero powiedział Berkleyowi o napadzie, zaś Berkley powiadomił o tym policję, efektem czego były spore utrudnienia w czasie napadu, który jednak zakończył się powodzeniem. Po udanym napadzie wściekły CJ uderzył go w twarz, powalając go na ziemię.

Ciekawostki Edytuj

Występowanie w misjach Edytuj