Fandom

GTA Wiki

Zero

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POSTAĆ
Zero
Zero (SA).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1963
Dom San Fierro
Narodowość Amerykanin
Związki Carl Johnson, The Truth, Wu Zi Mu, Berkley
Biznes Zero's RC Shop,
pirotechnik w warsztacie Carla w Doherty
Głos David Cross

Zero – postać występująca w Grand Theft Auto: San Andreas. Od dziecka interesował się elektroniką, efektem czego jest prowadzony przez niego sklep Zero's RC Shop.

W 1992 roku Carl Johnson szukał pracowników do swojego warsztatu w Doherty. Poznaje on Zera dzięki The Truthowi. Zero zgadza się pomagać przy warsztacie.

Potem okazało się, że jego dzierżawca wystawił sklep na sprzedaż. Carl namówiony do kombinowania z nieruchomościami przez Kendl Johnson oraz prośbami chłopaka, odkupuje sklep za $30 000. Niedługo potem do San Fierro powrócił Berkley, którego kiedyś Zero pokonał w konkursie naukowym. Carl pomaga Zero utrzymać się na rynku i razem przeganiają Berkleya po uczciwej "walce" na makiecie pola z dwiema bazami wojskowymi.

Później Zero pomaga przy organizacji napadu na Pałac Caliguli w Las Venturas. Jak się później okazało, przez przypadek Zero wygadał się swojemu rywalowi o napadzie, efektem czego były niektóre utrudnienia w czasie napadu.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest podobny do Davida Crossa, znanego aktora, który podkłada mu również głos.
  • W sklepie Zero można zauważyć figurki przedstawiające Tommy'ego Vercetti'ego oraz Lance'a Vance'a z Grand Theft Auto: Vice City oraz figurki Pigsy'ego z Manhunta.

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki