FANDOM

Zdrowy rozsądek – jedna z trzech ostatnich misji w Grand Theft Auto V, ósma i ostatnia dla Trevora Philipsa, choć faktycznym zleceniodawcą jest Steve Haines.

Solucja Edytuj

Po obejrzeniu cut-scenki ruszamy w pościg za Trevorem, za wszelką cenę unikając kolizji. Należy szczególnie uważać, gdy Trevor będzie jechać pod prąd. Pościg zakończy się gdy dojedziemy do pól naftowych - uderzy w niego Michael, którego Franklin poprosił o pomoc. W wyniku kolizji Bodhi Philipsa uderzy w przyczepę z benzyną. Po chwili trzeci protagonista wyczołga się z samochodu i leżąc w kałuży benzyny będzie wykrzykiwał obelgi pod adresem pozostałych protagonistów. Pozostanie nam go zabić. Po tym obejrzymy przerywnik i napisy końcowe, a po ich zakończeniu otrzymamy dochód z ostatniego napadu, a także połowę działki Trevora.

Ciekawostki Edytuj

  • Po tym, jak Trevor zostaje ranny, nie musimy go zabijać. Jeśli będziemy zbytnio zwlekać z oddaniem strzału, Michael się zdenerwuje i sam go zabije. Mimo to ukończymy misję na 100%.
  • W wersjach na PlayStation 4 i Xbox One, jeśli Michael zabije Trevora, czasami w końcowej cut-scence, wybuch cysterny może dosięgnąć także Michaela, co może się skończyć jego śmiercią i niezaliczeniem misji.

PL Wykonanie: ArtKoval PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.