Fandom

GTA Wiki

Zdążyć przed wybuchem

6727stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Zdążyć przed wybuchem
(ang. Rigged to Blow)
Zdążyć przed wybuchem (3).jpg
Claude pędzi do warsztatu w Saint Mark's
Gra Grand Theft Auto III
Dla D-Ice (III - HUD).gif D-Ice
Lokalizacja budka telefoniczna w Wichita Gardens,
Shoreside Vale, Liberty City
Cel rozbrojenie bomby w Infernusie D-Ice'a
Nagroda $20 000
Wymagania Zabawkowy zabójca lub Rozróba lub Zdążyć przed wybuchem[1]
Odblokowuje W pogoni za kasą lub Zdążyć przed wybuchem[1]
Niezaliczenie zniszczenie Infernusa

Disambig.svg Może chodziło Ci o misję "Rigged to Blow" z GTA IV?

Zdążyć przed wybuchem – trzecia misja w Grand Theft Auto III, zlecaną przez D-Ice'a.

Solucja Edytuj

Nieznany osobnik podłożył bombę w samochodzie D-Ice'a. D-Ice chce, byśmy odprowadzili samochód do warsztatu w Saint Mark's, gdzie jego ludzie rozbroją tą bombę. Są jednak dwie trudności - czas do detonacji bomby już upływa, a w dodatku bomba jest uszkodzona i każdy mocniejszy wstrząs doprowadzi do wybuchu.

Gdy tylko zakończy się przerywnik, uruchomi się limit czasowy (6:00), w którym mieszcząc się będziemy musieli odwieźć samochód do warsztatu. Zdobywamy więc jakiś samochód i jedziemy do wozu D-Ice'a - jest zaparkowany na małym parkingu, niedaleko naszej kryjówki. Wsiadamy do wozu, ostrożnie zjeżdżamy po zboczu na dół i tunelem udajemy się do Portland. Gdy dotrzemy do Saint Mark's, wjeżdżamy do garażu oznaczonego różowym kwadratem. Nie martwimy się o nienawiść mafii - na czas tej misji została wyłączona. Ich nastawienie do nas będzie neutralne (jeśli ich zaatakujemy, oni zaatakują nas). Po rozbrojeniu bomby, wracamy tunelem do Shoreside Vale. Jeśli nasz samochód jest uszkodzony (pojawi się komunikat), w tunelu skręcamy na lotnisko i przejeżdżamy przez Pike Creek, przemalowujemy po drodze samochód. Jeśli nie, jedziemy prosto do Wichita Gardens i odstawiamy samochód na parking, z którego go zabraliśmy.

Ciekawostki Edytuj

  • W tej misji, gdy jedziemy do warsztatu w Saint Mark's, żaden gang się nami nie interesuje i nie strzela do nas.
  • Infernus D-Ice'a ma unikatowy, niebieski kolor.
  • Jest to jedyna misja, w trakcie której po misji Sayonara Salvatore możemy podejść do członków mafii bez obaw o swoje zdrowie. Gang nie zacznie wówczas do nas strzelać, mimo że jest on uzbrojony w pistolety i obrzyny. Jednak po tej misji wszystko wróci do normy - Rodzina Leone znów będzie nas atakować.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Gdy gracz wykona wszystkie misje dla D-Ice'a, będzie mógł ponownie zacząć tę misję i przechodzić ją nieskończenie wiele razy.
Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Zdążyć przed wybuchem Następna:
D-Ice (III - HUD).gif Zabawkowy zabójca D-Ice (III - HUD).gif W pogoni za kasą

Więcej w Fandom

Losowa wiki