FANDOM

Disambig Ten artykuł opisuje misję z gry GTA: Vice City. Może chodziło Ci o misję o tym samym tytule z GTA: San Andreas?

Zamieszki – czwarta i ostatnia misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam Ken Rosenberg.

Solucja Edytuj

Ken zapoznaje Tommy'ego z niejakim Averym Carringtonem, którego widzieliśmy już na imprezie Juana Corteza. Jest on głównym magnatem budowlanym w mieście i obiecuje Tommy'emu pomoc, w zamian za kilka przysług. Pierwszą z nich jest doprowadzenie pewnej firmy do oddania mu swojej ziemi. Mamy tego dokonać przez wywołanie zamieszek.

Najpierw, aby bardziej wtopić się w pracowników, jedziemy do Ocean Beach i u Rafaela przebieramy się w kombinezon. Nie jest to wymagane. Następnie, udajemy się na plac budowy w Vice Point i wywołujemy zamieszki. W tym celu, uderzamy czterech pracowników. Zamieszki rozpoczną się, brama otworzy się a strażnicy przystąpią do uspokajania wściekłych pracowników. Wykorzystujemy okazję - wchodzimy przez bramę na plac, zabijamy pozostałego przy ciężarówkach strażnika i niszczymy ciężarówki. Najpierw strzelamy w wybuchową beczkę po prawej stronie, co zniszczy dwie stojące obok ciężarówki. Trzecią niszczymy, podjeżdżając nią do wybuchowej beczki, wysiadając z niej i strzelając w beczkę.

Ciekawostki Edytuj

  • Misję możemy wykonać także na inny sposób - jeśli mamy jakąś broń o większym zasięgu, możemy po prostu podejść do bramy i zniszczyć wozy przez nią (nie rozpoczynając zamieszek).
  • Jest to jedno z dwóch miejsc w grze, w której występuje wóz Spandex Express. Drugim miejscem jest misja Przysięgły.
  • Aby zdobyć ciężarówkę Spandex Express w tej misji, musimy przed jej rozpoczęciem zakupić jakąś kryjówkę z garażem. Następnie zabieramy jedną z ciężarówek do garażu i niszczymy ją. Misja zostanie wtedy zaliczona, a ciężarówka zostanie naprawiona.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Zamieszki Następna:
Ken Rosenberg (VC - HUD) Przysięgły Juan Cortez (VC - HUD) Podła świnia
Avery Carrington (VC - HUD) Trafne argumenty