FANDOM

Zadzieranie z gościem – druga misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam Mitch Baker.

Solucja Edytuj

Wykonanie misji jest proste – musimy w ciągu 2 minut zapełnić wskaźnik chaosu. Aby to uczynić, musimy wywołać w mieście małą rozróbę. Jest kilka sposobów wykonania misji:

  • Strzelanie do wszelkich pojazdów i ludzi. Z tym sposobem wiąże się spore ryzyko śmierci, gdyż nieustannie będzie nas goniła policja, nawet do 6 stopnia złej sławy (przykładowe przejście – filmik niżej po lewej stronie).
  • Strzelanie do jednego pojazdu. Gdy przez jakiś czas będziemy strzelali do jednego pojazdu, nawet, jeśli będzie już gratem, regularnie będzie nam rósł wskaźnik chaosu (przykładowe przejście – filmik niżej po prawej stronie).
  • Skorzystanie z czołgu lub Huntera – dosyć prosty sposób, gdyż z każdym wystrzeleniem pocisku z czołgu lub z Huntera wskaźnik chaosu będzie się podnosił. W pojazdach tych jesteśmy stosunkowo bezpieczni, toteż zagrożenie policją jest minimalne.

Bez względu na wybrany sposób przejścia misji, po jej zaliczeniu nie zostanie wyzerowany poziom złej sławy.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to prawdopodobnie jedyna misja, po której zakończeniu poziom złej sławy nie jest czyszczony.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Przykładowe przejście misji — prostsza metoda

EN Wykonanie: GTAmissions.com PS2
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Zadzieranie z gościem Następna:
Mitch Baker (VC - HUD) Stalowe koła Mitch Baker (VC - HUD) Motocykl Bakera