FANDOM

Zadzieranie z gościem – druga misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam Mitch Baker.

Solucja Edytuj

Wykonanie misji jest proste – musimy w ciągu 2 minut zapełnić wskaźnik chaosu. Aby to uczynić, musimy wywołać w mieście małą rozróbę. Jest kilka sposobów wykonania misji:

  • Strzelanie do wszelkich pojazdów i ludzi. Z tym sposobem wiąże się spore ryzyko śmierci, gdyż nieustannie będzie nas goniła policja, nawet do 6 stopnia złej sławy (przykładowe przejście – filmik niżej po lewej stronie).
  • Strzelanie do jednego pojazdu. Gdy przez jakiś czas będziemy strzelali do jednego pojazdu, nawet, jeśli będzie już gratem, regularnie będzie nam rósł wskaźnik chaosu (przykładowe przejście – filmik niżej po prawej stronie).
  • Skorzystanie z czołgu lub Huntera – dosyć prosty sposób, gdyż z każdym wystrzeleniem pocisku z czołgu lub z Huntera wskaźnik chaosu będzie się podnosił. W pojazdach tych jesteśmy stosunkowo bezpieczni, toteż zagrożenie policją jest minimalne.

Bez względu na wybrany sposób przejścia misji, po jej zaliczeniu nie zostanie wyzerowany poziom złej sławy.

Ciekawostki Edytuj

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Przykładowe przejście misji — prostsza metoda

EN Wykonanie: GTAmissions.com PS2
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Zadzieranie z gościem Następna:
Mitch Baker (VC - HUD) Stalowe koła Mitch Baker (VC - HUD) Motocykl Bakera