Z wizytą u B Dupa
(ang. Beat Down on B Dup)
Z wizytą u B Dupa (10)
Starcie z B Dupem
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Sean Johnson (SA - HUD) Sean Johnson
Lokalizacja dom Johnsonów w Ganton,
Los Santos, San Andreas
Cel przejęcie Glen Park,
starcie z B Dupem
Nagroda szacunek +
Wymagania Powrót do domu
Odblokowuje Na zawsze Grove
Niezaliczenie śmierć Sweeta

Z wizytą u B Dupa – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, dwunasta dla Sweeta.

Solucja Edytuj

Czas na starcie z B Dupem. Jedziemy ze Sweetem do jego domu, ale okazuje się, że go tam nie ma. Jest za to w Glen Park. Wracamy do wozu i jedziemy tam. Zabijamy trzech Ballasów, aby wywołać wojnę gangów i wygrywamy ją. Ostatnim zadaniem w tej misji jest zabicie strażników B Dupa i starcie się z nim. Oddalamy się od domu, wyciągamy snajperkę i wybijamy wszystkich strażników. Potem wchodzimy do jego domu i oglądamy przerywnik.

Ciekawostki Edytuj

  • Możliwe jest niezaliczenie misji poprzez śmierć Big Bear'a. Aby ujrzeć komunikat o niezaliczeniu misji z powodu śmierci Big Bear'a musimy aktywować w trakcie końcowej cut-scenki kod cpktnwt, który spowoduje zniszczenie wszystkich pojazdów obecnie istniejących w grze, włącznie z Infernusem, w którym siedzi Big Bear, co spowoduje jego śmierć. Powodem tego, że komunikat w ogóle istnieje jest fakt, że w wersji Beta CJ jechałby jeszcze gdzieś z Big Bear'em po czym misja zakończyłaby się dopiero wtedy.
  • Jeśli przed misją gracz przejmie terytorium Glen Park, to zaraz po jej rozpoczęciu zostanie ono z powrotem przekazane Ballasom.

Poprzednia: Z wizytą u B Dupa Następna:
Carl Johnson (SA - HUD) Powrót do domu Sean Johnson (SA - HUD) Na zawsze Grove