FANDOM

Złe ziemie – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, trzecia od organizacji C.R.A.S.H.

Solucja Edytuj

Naszym zadaniem jest zabicie świadka. Po misji Zielony Sabre nie posiadamy żadnej broni, więc wybieramy się na zakupy do pobliskiego Ammu-Nation. Kupujemy tam pancerz i trochę amunicji do pistoletu maszynowego. Po rozpoczęciu misji wsiadamy na Sancheza, i kierując się w górę, dojeżdżamy do domku znajdującego się na górze Chiliad. Przy domku kręci się czterech uzbrojonych agentów FBI, więc przemykając pomiędzy drzewami, ściągamy ich po kolei. To powinno wykurzyć wtyczkę z domku. Wsiadamy na Sancheza i po pościgu rozwalamy jego wóz. Gdy wysiądzie, zabijamy go i fotografujemy jego ciało. Potem wracamy do kryjówki.

Ciekawostki Edytuj

  • Washington świadka ma rejestrację "ASS MAN".
  • Jeżeli gracz zginie, zanim rozpocznie misję, nigdy nie straci swoich broni (o ile jakieś zdobędzie).
  • Gdy zabijemy świadka i nie sfotografujemy jego ciała to misja zakończy się niepowodzeniem i pojawi się napis informujący, że padlinożercy zjedli ciało.
  • Jeżeli będziemy dość szybcy, to zdołamy zabić świadka, zanim wejdzie do wozu.

Scenariusz Edytuj

W misji tej nikt nie wypowiada żadnego słowa. Zadanie, wykonywane w tej misji, zostaje zlecone przez Tenpenny'ego w ostatnim przerywniku poprzedniej misji.

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Złe ziemie Następna:
Sean Johnson (SA - HUD) Zielony Sabre ? (SA - HUD) Pierwsza randka