Wikia

GTA Wiki

Yusuf Amir

Dyskusja0
5414stron na
tej wiki
POSTAĆ
Yusuf Amir
Yusuf Amir (TBGT)
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1977, Dubaj, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Dom Algonquin, Liberty City; Alderney
Narodowość Arab
Rodzina Abdul Amir (ojciec)
Związki Luis Fernando Lopez, Anthony Prince, Playboy X (dawniej), Tahir Saeed, Ahmed Khalil, Leslie Mitchelle, Jonelle.
Pojazdy Super Drop Diamond, złoty Buzzard, Swift, Skylift, APC, Lycan, czarny Infernus
Biznes nieruchomości, właściciel nocnego klubu, bilioner, playboy
Głos Omid Djalili

Yusuf Amir (arab. يوسف امير) – postać występująca w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony oraz wspomniana w Grand Theft Auto IV przez Playboya X. Yusuf ma bogatego ojca, szejka Abdula Amira, przez co nie ma problemów z pieniędzmi, czego dowodem są jego helikoptery, apartament, pozłacany uzi. Yusuf jest dobrym przyjacielem Luisa Lopeza. Zawsze pomaga Luisowi, jeżeli ma jakiś problem.

Przed akcją The Ballad of Gay Tony Edytuj

Yusuf Amir urodził się w 1977, w Dubaju, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Jego ojciec, Abdul Amir, jest bardzo bogatym inwestorem na rynku nieruchomości. Yusuf przez całe życie stara się zaimponować ojcu. Ojciec myśli, że Yusuf jest rozpieszczonym dzieciakiem, ponieważ wydaje pieniądze na głupoty.

Yusuf wyjechał z Dubaju do Liberty City, aby rozwijać działalność ojca. Jego pierwszy projekt został zajęty przez związki. Playboy chciał zyskać przyjaźń Yusufa i pozbył się związkowców. Jednak nie chciał spotkać Playboya i z placu budowy, chciał stworzyć pomnik dla związkowców.

Fabuła Edytuj

W czasie akcji Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony, bierze sprawy w swoje ręce. Chce wynająć ochroniarza od Anthony'ego Prince'a. Zatrudnia Luisa Lopeza. Yusuf każe Luisowi aby ukradł helikopter z jachtu. Luis kradnie go, a Yusuf zleca mu zniszczenie jachtu.

Yusuf przypomina sobie, że majątek który posiada jego rodzina nie jest jego ale jego ojca. Prosi aby zawieźć go do Rotterdam Tower na spotkanie. Chce aby Luis sprawdził czy jest tam bezpiecznie. Okazuje się że pracownik Yusufa – Tahir Saeed wraz z Ahmedem Khalilem sprzedali Yusufa NOOSE. Luis spycha Tahira, gdzie ten ginie uderzając o taksówkę. Yusuf wychodzi, do akcji wkraczają NOOSE, Ahmed ucieka na samą górę gdzie ma zamiar uciec za pomocą spadochronu. Luis go zabija i ucieka. Po tym zdarzeniu Yusuf jest ostrożniejszy.

Yusuf chce zdobyć APC, spotyka się z Luisem który kradnie go dla niego. Luis zeskakuje ze spadochronem i przejmuje APC. Zawozi go do Yusufa. Luis dzwoni do Yusufa i chce pożyczyć helikopter. Yusuf jako przyjaciel zgadza się. Po misji Dropping On dzwoni do Luisa i prosi o pomoc.

Yusuf chce otworzyć własne stacje kolejowe, jednak do tego potrzebuje pociągu. Wraz z Luisem kradną pociąg dzięki helikopterowi. Jednak to zaniepokoiło policję. Luis ich wybija. Yusuf odstawia Luisa i odlatuje helikopterem. Dzwoni do Luisa, że może mu zaoferować pomoc po misji In The Crosshairs.

Ostatni raz widzimy go w misji Departure Time. Eskortuje wtedy w helikopterze Luisa na lotnisko. Wtedy życzy mu powodzenia i odlatuje. Gdy Luis i Tony rozmawiają w Meadows Park, ten przylatuje i zaczyna z nimi rozmowę.

Yusuf Amir (TBGT - art)

Artwork Yusufa

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki