FANDOM

Yosemite – dwudrzwiowy pickup, występujący w Grand Theft Auto: San Andreas oraz w Grand Theft Auto V jako muscle car po aktualizacji Skok na koniec świata.

Uniwersum 3D Edytuj

Jest wzorowane na GMC Sierra z lat 1988-99 (brakuje w nim pary przednich świateł). Większy i cięższy od Bobcata, zawsze występuje w dwóch kolorach. Nie można modyfikować go w żadnym z warsztatów do tuningowania. Na Yosemite jest wzorowany jeden z modeli Monstera - "monsterb".

Pojazd ten jest lepszy od większości pickupów w serii; ma bardzo dobrą prędkość maksymalną, przyspieszenie i prowadzenie. Bardzo duża masa pojazdu może jednak przeszkadzać w sterowaniu i hamowaniu. Yosemite, jak większość pickupów, jest dobry w jeździe terenowej.

Uniwersum HD Edytuj

Yosemite powróciło do serii Grand Theft Auto dopiero w aktualizacji Skok na koniec świata do Grand Theft Auto Online. Model pojazdu uległ bardzo dużym zmianom względem Grand Theft Auto: San Andreas, ponieważ w GTA V jest wzorowany na Chevrolecie GMC C/K z roku 1967, a nie na GMC Sierra z lat 1988-99 jak w GTA: SA.

Dysponuje również nieco słabszymi osiągami niż w GTA: SA. W przeciwieństwie do SA, Yosemite może być modyfikowane, czego można dokonać w warsztatach samochodowych Los Santos Customs i Beeker's Garage. Jest również pojazdem dwuosobowym.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

  • Yosemite można znaleźć na terenie całego stanu, zwłaszcza na terenach wiejskich i pustynnych
  • Często jeździ po San Fierro.

Grand Theft Auto V

  • Może zostać przywołany za pomocą trainerów.

Grand Theft Auto Online[1]

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. Wyłącznie w wersji na konsole nowszej generacji (PlayStation 4 i Xbox one) oraz PC.