Wikia

GTA Wiki

Yankee

Dyskusja0
5404strony na
tej wiki
POJAZD
Yankee
Yankee (LCS)
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA IV: The Lost and Damned
GTA Chinatown Wars
Typ ciężarówka
Producent Vapid
Przypomina Ford F700 (era GTA III),
International Harvester S-Series (era GTA IV)
Tuning brak
Yankee (logo)

Logo Yankee

Yankee – ciężarówka występująca w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV, w dodatku The Lost and Damned (druga wersja) i Grand Theft Auto: Chinatown Wars.

Po raz pierwszy, Yankee wystąpiło w GTA III, gdzie było jednym z największych pojazdów. Posiadało duży kontener z tyłu (od Vice City zaczął pojawiać się tam towar). Masa i rozmiary pojazdu skutkują słabą sterownością, przyspieszeniem i słabymi możliwościami wjeżdżania na wzniesienia. Jego prędkość maksymalna jest całkiem dobra (jak na ciężarówkę), pojazd musi się jednak długo rozpędzać. Wygląd ciężarówki zmienił się pomiędzy GTA III i Liberty City Stories, a resztą gier z serii. W tej drugiej grupie gier, kontener pojazdu jest większy, co skutkuje jeszcze gorszym prowadzeniem i przyspieszeniem. Tak jak większość ciężarówek w serii, może pomieścić tylko dwóch pasażerów. W uniwersum 3D, Yankee jest wzorowane na Fordzie F700, w uniwersum HD - na International Harvester S-Series z lat 80.

W GTA IV: The Lost and Damned, oprócz Yankee z GTA IV, występuje druga wersja Yankee - jej naczepa jest otwarta. Druga wersja występuje tylko w misji Liberty City Choppers, gdzie ciężarówka ta jest używana do transportu motocykli. Sposobem na jej zdobycie jest zabicie któregoś z towarzyszy Johnny'ego po zaparkowaniu jej na miejscu parkingowym.

W GTA Chinatown Wars, występuje także druga wersja ciężarówki, używana przez Ammu-Nation. Możemy ją ukraść (od misji Pimp His Ride). Aby to zrobić, należy najpierw ją ostrzelać, a gdy kierowca się zatrzyma i wysiądzie, zastrzelić go (ma strzelbę). Potem wystarczy pojechać nią do kryjówki i postępować zgodnie z instrukcją.

Chociaż jako pojazd ciężarówka okazuje się mało przydatna, może służyć jako "ruchome schody", pomocne w dostawaniu się na niskie wysokości, np. żeby zabrać ukrytą paczkę. Aby z niej skorzystać, należy wyskoczyć na maskę pojazdu, na dach i na dach kontenera. Stamtąd, możemy się dostać w żądane miejsce.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

  • Można go znaleźć w Viceport (tak, jak inne pojazdy przemysłowe).
  • 2 Yankee przejeżdżają bocznymi uliczkami podczas misji pobocznej Plac zabaw PCJ.

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

  • Naprzeciwko wyjazdu ze stoczni w Viceport.
  • Na zachód od toru crossowego, niedaleko jednego z interesów w Downtown.

Grand Theft Auto IV

  • Jeździ koło klubu ze striptizem w Tudor.
  • Pojawia się kilka razy w misji Bleed Out podczas ścigania wrogów.

Firmy używające Yankee'a Edytuj

Gra GTA III Vice City San Andreas Vice City Stories GTA IV Chinatown Wars
Firmy

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki