Fandom

GTA Wiki

Yakuza Stinger

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja3 Udostępnij

POJAZD
Yakuza Stinger
Stinger gangu Yakuza
(ang. Yakuza)
Yakuza Stinger (LCS).jpg
Występuje w
GTA III
GTA Advance
GTA Liberty City Stories
Typ sportowy, wóz gangu
Wartość pojazdu $512 (A)
Prędkość 171 mph (A)
Zobacz Stinger

Disambig.svg Może chodziło Ci o któryś z gangów: Yakuza z GTA 1, Yakuza z GTA 2 lub Yakuza z uniwersum 3D?

Yakuza Stinger – dwudrzwiowy samochód sportowy występujący w Grand Theft Auto III (jako Stinger gangu Yakuza, ang. Yakuza Stinger), Grand Theft Auto Advance (jako Yakuza) i Grand Theft Auto: Liberty City Stories.

Jest to pojazd gangu Yakuza, wzorowany na Stingerze. Występuje zawsze w kolorze srebrno-czerwonym (III) lub niebiesko-czerwonym. Od pierwowzoru różni się dodanym spoilerem. Występuje zawsze w wersji za dachem, w przeciwieństwie do Stingera, który może występować także w wersji kabriolet.

Parametry pojazdu są bardzo podobne (jeśli nie lepsze) do parametrów Stingera. Oczywiście, ma bardzo dobrą prędkość maksymalną i przyspieszenie, co w połączeniu z dobrym prowadzeniem daje bardzo dobry samochód do wyścigów. Jego wadą może być wytrzymałość (jest tak w większości pojazdów sportowych). Yakuza Stinger ma napęd na cztery koła, w przeciwieństwie do Stingera, który ma napęd na tylne koła.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto Advance

  • Unikalna, niebieska wersja z lepszymi parametrami występuje pod koniec misji Down The River (otrzymamy go tylko, gdy zrekrutujemy co najmniej 19 członków Triady).

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

CiekawostkiEdytuj

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki