Fandom

GTA Wiki

Wzgórza Hepburn

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wzgórza Hepburn (III - 2).jpg

Wzgórza Hepburn w GTA III

Wzgórza Hepburn (LCS).jpg

Wzgórza Hepburn, 1998

Wzgórza Hepburn (ang. Hepburn Heights) – dzielnica położona w zachodnim Portland w Liberty City. Graniczy z Harwood od północy, Dzielnicą Czerwonych Świateł od południa oraz z Saint Mark's od wschodu. Od zachodu dzielnica oblana jest przez wodę.

W czasie akcji Grand Theft Auto III, w roku 2001, dzielnica składa się głównie z wysokich bloków mieszkalnych (cztery wieżowce zbudowane na planie "plusa", jeden na planie "pięciokąta"). Znajduje się tutaj także: na wschodzie małe, niezagospodarowane wzgórze, a na zachodzie betonowy chodnik z widokiem na wyspę Staunton. W Grand Theft Auto: Liberty City Stories dzielnica wygląda w większości tak samo - jedynie "pięciokątny" wieżowiec jest wciąż w budowie.

Na terenie dzielnicy znajduje się także jedna ze stacji kolejki nadziemnej Portland ElRothwell Station. Położona jest ona w północno-wschodniej części dzielnicy.

W 1998 roku, dzielnica była kontrolowana przez Rodzinę Leone, jednak jej kontrola została osłabiona poprzez ataki najpierw Rodziny Sindacco, a potem gangu Diablos. Trzy lata później, dzielnica jest już kontrolowana przez ten drugi gang.

Biznesy Edytuj

1998 i 2001

2000

Reklamy Edytuj

2001

Więcej w Fandom

Losowa wiki