Fandom

GTA Wiki

Wysypisko

7007stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Wysypisko (VC).jpg

Wysypisko, 1986

Wysypisko (ang. Junk Yard, City Scrap) – złomowisko i wysypisko śmieci, ulokowane na zachód od Małego Haiti.

Wjazd na wysypisko znajduje się w jego południowo-wschodniej części, niedaleko pizzerii w Małym Haiti. Oprócz hałd śmieci i kilku kontenerów, na wysypisku można znaleźć dwa taśmociągi oraz dźwig, z których nie da się skorzystać oraz duży hangar w północno-zachodnim rogu śmietniska.

Wysypisko jest miejscem akcji misji Czekając na śmierć w GTA Vice City oraz części misji High Wire w GTA Vice City Stories. W obu grach, można znaleźć tutaj śmieciarkę, w Vice City za hangarem znajdziemy krótką strzelbę, a w Vice City Stories po misji From Zero to Hero za jednym z kontenerów będzie stał helikopter Little Willie.

Ciekawostki Edytuj

  • Z uliczką prowadzącą na złomowisko wiąże się pewien ciekawy błąd. Mianowicie, choć uliczka prowadzi tylko na złom, skąd trzeba by było wykonać manewr zawracający, jeżdżą po niej samochody i motory. Po dojechaniu jej końca skręcają w lewo, uderzając w przyboczne budynki i blokują w ten sposób siebie i cały ruch kołowy na tym odcinku.
  • W baraku, gdzie w misji Czekając na śmierć był przetrzymywany Lance, znajduje się małe okienko, które od strony zewnętrznej jest niewidoczne.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki