Fandom

GTA Wiki

Wyspa Starfish

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wyspa Starfish (VC).jpg

Wyspa Starfish z lotu ptaka, 1986. Największa willa w prawym dolnym rogu to Willa Vercettiego.

Wyspa Starfish (ang. Starfish Island) – wyspa położona w centralnym Vice City, pomiędzy Małą Hawaną a Washington Beach. Połączenie z obiema dzielnicami zapewniają wyspie mosty Island Bridge.

Wyspa pełni funkcję w całości mieszkalną. W willach, pokrywających wyspę, zamieszkują najbogatsi mieszkańcy Vice City. Po wyspie jeżdżą tylko sportowe i luksusowe pojazdy. Ogółem, na wyspie położonych jest 12 willi. W największej z nich, leżącej na południu, zajmującej prawie 1/4 wyspy, zamieszkiwał do 1986 roku Ricardo Diaz, po czym jego willa została przejęta przez Tommy'ego Vercettiego.

Wyspa Starfish jest pod stałą ochroną DBP Security, z którą co ciekawe walczą policjanci VCPD.

Wyspa wzorowana jest najpewniej na Star Island w Miami, gdzie również zamieszkują najbogatsi mieszkańcy miasta.

Mieszkańcy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Na wyspie można znaleźć piłkę plażową, którą możemy odbijać. Jest ich kilka, wszystkie są obok basenów, lub wewnątrz nich.
  • Przy jednej z willi znajduje się basen, przypominający kobiece ciało.
  • Niedaleko jest również drugi basen, mający kształt loga Rockstar Games, wydawcy gier z serii Grand Theft Auto. Co ciekawe w gwiazdce loga znajduje się Miotacz ognia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki