FANDOM

Gwiazda (1)
MISJA
Wyrzutnia ziemia-powietrze
(ang. S.A.M.)
Wyrzutnia ziemia-powietrze (7)
Claude zestrzeliwuje samolot z "trucizną" Cataliny
Gra Grand Theft Auto III
Dla Asuka Kasen (III - HUD) Asuka Kasen
Lokalizacja plac budowy Staunton Plaza w Fort Staunton,
Wyspa Staunton, Liberty City
Cel zniszczenie samolotu, przywiezienie towaru z samolotu Asuce
Nagroda $45 000
Wymagania Espresso na wynos!
Odblokowuje Wymiana
Niezaliczenie upłynięcie limitu czasowego (3:30) przed zniszczeniem samolotu,
zniszczenie łodzi

Wyrzutnia ziemia-powietrze – ósma i ostatnia misja w Grand Theft Auto III, którą zleca nam Asuka Kasen.

Solucja Edytuj

Po przybyciu Claude'a na miejsce okazuje się, że do torturowania Miguela dołączyła Maria. Przy jej pomocy, Asuka wydobyła z niego informację - na lotnisku ma wylądować samolot, wypełniony narkotykami Cataliny. Mamy go zestrzelić, a towar przynieść Asuce.

Po zakończeniu przerywnika, zabieramy szybko (do wylądowania samolotu mamy trzy i pół minuty) jakiś samochód i jedziemy do przystani w Bedford Point. Schodzimy na molo, zabieramy wyrzutnię rakiet i wchodzimy na pokład Reefera. Płyniemy prosto przed siebie, zatrzymujemy się dopiero przy południowej części końca pasa startowego i wyskakujemy na ląd. Podchodzimy kawałek do przodu i zdejmujemy karabinem snajperskim trzech Kolumbijczyków na zachodzie. Idziemy tam, skręcamy w prawo i stajemy na środku pasa startowego. Zmieniamy broń na wyrzutnię rakiet i oczekujemy na samolot z włączonym celowaniem. Gdy tylko samolot podejdzie do lądowania, zestrzeliwujemy go. Dostaniemy za ten czyn czwarty stopień złej sławy, lecz na razie nie zważając na to zbieramy towar Cataliny (8 paczek). Po ich zebraniu, zabieramy krążownik Kartelu stojący nieopodal (jeżeli go tam nie ma, będziemy musieli pójść po radiowóz na zachodnią część płyty lotniska. Gdy zdobędziemy już samochód, wyjeżdżamy z lotniska i przemalowujemy go w Pay 'n' Sprayu w Pike Creek, a paczki odwozimy na plac budowy w Fort Staunton. Możemy też ominąć policję, używając awionetki Dodo - jest to jednak rozwiązanie trudniejsze.

Po przybyciu na miejsce, Claude zastaje martwych Asukę i Miguela oraz list, w którym Catalina zawarła żądanie okupu za Marię, którą porwała. Mamy przynieść pół miliona do jej willi w Cedar Grove.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Wykonanie: GTAVideoPL PC

Film przedstawiający cut-scenkę "Okup"

Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Wyrzutnia ziemia-powietrze
Okup
Następna:
Asuka Kasen (III - HUD) Espresso na wynos! Catalina (III - HUD) Wymiana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki