Wymuszenie

6734strony na

Wymuszenie
(ang. Shakedown)
Wymuszenie (5).jpg
Tommy niszczy jedną z wystaw sklepowych
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Tommy Vercetti (VC - HUD).gif Tommy Vercetti
Lokalizacja willa Vercettiego na Wyspie Starfish, Vice City
Cel wymuszenie ochrony na właścicielach sklepów
Nagroda $2 000,
możliwość zakupienia posiadłości
Wymagania Wymazanie
Odblokowuje Awantura w barze,
Draka z teczką[1],
Stocznia,
Fabryka lodów,
Firma taksówkarska,
Salon samochodowy,
po kupnie odpowiednich posiadłości:
Wszystkie moje koniki,
Długi jęzor,
Bez wyjścia?,
możliwość kupna klubu klubu Pole Position,
k. snajperski .308 dostępny w sklepie z bronią
Niezaliczenie upłynięcie limitu czasowego

Disambig.svg Może chodziło Ci o misję "Shakedown" (pol. Wymuszenie) z GTA: Vice City Stories?

Wymuszenie – pierwsza misja w Grand Theft Auto: Vice City, wykonywana dla samego Tommy'ego Vercettiego.

Solucja Edytuj

Diaz został zabity, jego willa stała się własnością Tommy'ego, lecz miasto dopiero czeka na jego przejęcie. Lokalni przedsiębiorcy nie chcą płacić haraczu, gdyż wiedzą, że Ricardo Diaz nie żyje. My musimy zmusić ich do uiszczenia zaległej opłaty.

Wychodzimy czym prędzej z posiadłości, zabieramy broń "ukrywającą się" za podstawionym Cometem i jedziemy najszybciej jak umiemy do centrum handlowego North Point. Na wykonanie całego zadania mamy 5 minut, więc podróż powinna zająć maksymalnie 1-1:30 minut. W środku, musimy zniszczyć wszystkie szyby oznaczone na radarze - najlepiej zacząć od tych na piętrze, potem zająć się tymi na parterze. Nie należy przejmować się wyzerowaniem poziomu złej sławy, gdyż i tak będzie on regularnie rósł (co 5 szyb o jedną gwiazdkę wyżej, łącznie 25 szyb i 5 stopień poszukiwań). Po zniszczeniu wszystkich szyb gra nam pokaże (na przykładzie klubu Malibu) możliwość kupowania posiadłości w mieście. Po skończonej misji dostaniemy możliwość kupienia kilku budynków.

Ciekawostki Edytuj

  • Alternatywną metodą do przedstawionej jest użycie do niszczenia szyb wyrzutni rakiet - jeden dobrze wycelowany strzał zniszczy wszystkie szyby w jednym sklepie, można w ten sposób zaoszczędzić trochę czasu.
  • Po tej misji, w naszej willi, będą wisiały obrazy wcześniej należące do Ricardo Diaza. Jednak będą one zdewastowane, jedne będą podarte, a obrazy z wizerunkiem Diaza będą pomalowane mazakiem.
  • Po misji, w pokoju z telewizorem, będą leżały pudełka po pizzy Hot Pizza.

Poprzednia: Wymuszenie Następna:
Ricardo Diaz (VC - HUD).gif Wymazanie Tommy Vercetti (VC - HUD).gif Awantura w barze
Pan Czarny (VC - HUD).gif Draka z teczką
misje kupna posiadłości:
(Stocznia (VC - HUD).gif) Stocznia
(Fabryka lodów (VC - HUD).gif)Fabryka lodów
(Taksówki Kaufmana (VC - HUD).gif) Firma taksówkarska
(Sunshine Autos (VC - HUD).gif) Salon samochodowy
po kupnie odpowiednich posiadłości:
Studio filmowe (VC - HUD).gif Wszystkie moje koniki
Drukarnia (VC - HUD).gif Długi jęzor
Klub Malibu (VC - HUD).gif Bez wyjścia?

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Odbywa się ona tylko wtedy, jeśli gracz wcześniej ukończył misję Polowanie.