Wymazanie

6812stron na
Gwiazda (1).png
MISJA
Wymazanie
(ang. Rub Out)
Wymazanie (13).jpg
Tommy i Lance wymazują Diaza z historii
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Ricardo Diaz (VC - HUD).gif Ricardo Diaz
Lokalizacja brama przed wejściem do Willi Diaza na Wyspie Starfish, Vice City
Cel zabicie Diaza
Nagroda $50 000,
Willa Diaza zamienia się w Willę Vercettiego,
gang Diaza zamienia się w gang Vercettiego
Wymagania Czekając na śmierć
Odblokowuje Wymuszenie,
Love Juice[1],
misje Punkt kontrolny[2],
punkt zapisu w willi Vercettiego,
szósty poziom złej sławy,
.357, MP i M4 dostępne w Ammu-Nacji,
apteczka, pancerz, strzelba, M4 w willi,
nagrody po ukrytych paczkach przy willi,
garaż przy willi
Niezaliczenie śmierć Lance'a

Wymazanie – pierwsza misja w Grand Theft Auto: Vice City wykonywana na polecenie Lance'a Vance'a i samego Tommy'ego Vercettiego.

Solucja Edytuj

Po otwartym ataku na ludzi Diaza, Lance i Tommy nie mają już wyboru - aby przetrwać, muszą pozbyć się szefa tego gangu - Ricardo Diaza. Zgodnie z obietnicą złożoną Lance'owi, Tommy czeka na niego przy Island Bridge, obok wejścia do Willi Diaza. Po przybyciu na miejsce spotkania, Lance przekazuje Tommy'emu M4, które "zostawił na czarną godzinę".

Naszym celem jest przedostanie się do wnętrza budynku. Na początku dobrym wyjściem będzie likwidacja kilku ochroniarzy Diaza karabinem snajperskim (nie należy się przejmować poziomem złej sławy). Główne wejście do willi jest zablokowane, lecz mamy dwie inne drogi:

  • pójście bokiem willi, mniej więcej na wprost wejścia do ogrodu,
  • pójście labiryntem z drugiej strony willi.

Obie opcje doprowadzą nas do tych samych drzwi bocznych, wybranie drugiej opcji tylko wydłuży nam drogę (nie zgubimy się w labiryncie, Lance zna drogę). Przed owe drzwi boczne przedostaniemy się na klatkę schodową. Na każdym jej piętrze, na środku schodów znajdziemy jednego członka gangu, których pozbywamy się gdy tylko ich zobaczymy. Gdy wejdziemy do głównego holu na piętrze, odbędziemy krótką rozmowę z Diazem. Musimy go jak najszybciej zabić (ma MP), póki jeszcze stoi w drzwiach do gabinetu, gdyż później schowa się za biurkiem w owym gabinecie. Gdy już wystarczająco go "uszkodzimy", rozpocznie się cut-scenka, w której Tommy i Lance zabijają Diaza.

CiekawostkiEdytuj

Poprzednia: Wymazanie Następna:
Kent Paul (VC - HUD).gif Czekając na śmierć Tommy Vercetti (VC - HUD).gif Wymuszenie
Love Fist (VC - HUD).gif Love Juice

Przypisy

  1. Dopiero po odbytej rozmowie telefonicznej z Kentem Paulem, która odbywa się zaraz po ukończeniu misji.
  2. Po ukończeniu tej misji w trzech miejscach pojawią się Sparrowy umożliwiające rozpoczęcie misji: Punkt kontrolny - Ocean Beach, Punkt kontrolny - Vice Point i Punkt kontrolny - Małe Haiti, jednak teoretycznie misje te można rozpocząć już wcześniej, pod warunkiem, iż zdobędzie się Sparrowa i uda na miejsce rozpoczęcia konkurencji, co bez użycia modyfikacji jest niemożliwe.