FANDOM

Wstęp do skoku w Paleto – misja w Grand Theft Auto V, piąta dla FIB.

Solucja Edytuj

W Liquor Ace spotykamy Steva Hainesa i Dave Nortona. Oznajmiają Trevorowi i Michaelowi że w laboratorium znajduje się broń biologiczna. Będziemy ją musieli wykraść. Jednak do tej roboty będzie nam potrzebny specjalny helikopter, który kosztuje $2 000 000. By go kupić musimy obrabować jakiś bank. Michael przypomina sobie co mówił Lester o jakimś banku poza Los Santos. Dzwoni on właśnie do Lestera który ma przyjechać do Paleto Bay. De Santa jedzie z Trevorem na przystanek autobusowy w tym miasteczku. Po pewnym czasie przyjedzie Crest. Jedziemy pod bank i sprawdzamy drzwi wejściowe a potem alarm. Lester proponuje nam strzelić w odbiornik. Udajemy się na pobliską stacje benzynową i czekamy na policje. Policjanci domyślają się że coś się dzieje więc zastawiają drogi wylotowe z miasta. Trevor nie chcąc wpaść wychodzi z samochodu i kradnie motocykl. Naszym zadaniem jest ściganie się. Możemy się przełączyć albo na Trevora albo na Michaela. Gdy dotrzemy do Liquor Ace, Lester wyjaśnia nam plan i musimy zwerbować strzelca do roboty.

StrzelecEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Policjanci którzy przyjeżdżają pod bank wyglądają jak funkcjonariusze działający na terenie Los Santos, a nie miejscowi policjanci, których można spotkać na terenach wiejskich.
100% • Zrelaksowany kierowca 100% (2) Dojedź do banku w czasie 3 minut 30 sekund.
• Zwycięzca 100% (2) Wygraj wyścig z powrotem do kuchni mety.