Fandom

GTA Wiki

Wprowadzenie (Heist Almighty)

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Wprowadzenie (Heist Almighty) (6).png
Porywacz podpływa łodzią po okup
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Robert "Bubby" Seragliano
Lokalizacja północny Tellberg,
Liberty City
Cel uratowanie suki Bubby'ego
Nagroda
Niezaliczenie spóźnienie się na jakikolwiek telefon, spóźnienie się na miejsce oddania okupu, zniszczenie samochodu

Po chwili od rozpoczęcia jednego ze scenariuszy Grand Theft Auto I - Heist Almighty rozpoczyna się pierwsza misja.

Solucja Edytuj

Suka Bubby'ego, Sasza, została porwana przez nieznanego sprawcę. Bubby informuje nas, że porywacz niedługo zadzwoni do budki telefonicznej w północno-zachodnim Ardler.

Wychodzimy na ulicę i wsiadamy do zaparkowanego na wschód od nas Impalera. Aby sobie pomóc, wjeżdżamy w ustawioną na północny wschód od niego skrzynię, zawierającą przyśpieszenie wozu. Przez telefon który odbierzemy, porywacz kieruje nas do kolejnej budki telefonicznej, tym razem w centralnej Estorii. Po tej rozmowie porywacz każe nam pojechać na most w Law Island i zostawić tam okup. Na miejscu wysiadamy z pojazdu i wchodzimy w ikonę walizki. Protagonista zrzuci pieniądze do wody, porywacz po chwili przepłynie pod mostem łodzią i je odbierze.

Po odebraniu pieniędzy, porywacz podziękuje protagoniście i poinformuje go, że Sasza jest w bagażniku samochodu, zaparkowanego we wschodnim Eaglewood. Jedziemy tam, wsiadamy do samochodu i odstawiamy go do garażu hotelu w północnym Island City.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: Grand Theft Auto Wiki PC

Przypisy

  1. Błąd w tłumaczeniu - powinno być "masz"

Więcej w Fandom

Losowa wiki