Wikia

GTA Wiki

Wolność w Liberty

Dyskusja0
5443strony na
tej wiki
MISJA
Wolność w Liberty
(ang. Give Me Liberty)
Wolność w Liberty (3)
8-Ball i Claude przyjeżdżają do kryjówki
Gra Grand Theft Auto III
Dla 8-Ball
Lokalizacja Most Callahan, Portland, Liberty City
Cel zmiana ubrania w kryjówce,
wizyta w klubie U Luigiego
Nagroda nowe ubranie
Wymagania Wprowadzenie
Odblokowuje Dziewczynki Luigiego
Niezaliczenie śmierć 8-Balla,
odwrócenie lub zniszczenie Kurumy

Wolność w Liberty – pierwsza misja, jaką dostajemy w Grand Theft Auto III. Niezaliczenie tej misji spowoduje, że bohater zostanie przeniesiony z powrotem na Most Callahan. Natomiast, jeśli już dojechał do swojej kryjówki w dzielnicy Czerwonych Świateł – swoją przygodę zacznie z powrotem od tej kryjówki.

Solucja Edytuj

Zaraz po zakończeniu cut-scenek, wsiadamy do samochodu Kuruma, stojącego po naszej prawej stronie. Następnie jedziemy do kryjówki w dzielnicy Czerwonych Świateł oznaczonej na radarze jako fioletowy kwadrat. Po zmianie ubrań jedziemy do następnego celu - klubu U Luigiego, który również został oznaczony na radarze. Tam dostaniemy pierwszą pracę od Luigiego.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedna z dwu misji w grze, której niezaliczenie spowoduje automatyczne rozpoczęcie jej od nowa lub od środka. Druga misja to Dziewczynki Luigiego.
  • Kuruma, do której wsiada 8-Ball, ma unikatowy, niebieskozielony kolor (58, 1) - w czasie gry nigdy się on później nie pojawia (nie można uzyskać takowej barwy korzystając z Pay 'n' Spraya, ani nie można natknąć się na taki na ulicy).
  • Domyślną stacją radiową w Kurumie, pojawiającej się w tej misji, jest Head Radio.
  • W wersji beta GTA III, zamiast Kurumy w tej misji występował Sentinel[1].
  • Po wejściu do Kurumy, na most wjeżdżają dwa radiowozy na sygnale. Co ciekawe, zatrzymują się przy zgliszczach mostu i stoją tak bez przerwy (nadal z włączonymi syrenami). Takich radiowozów nie da się ukraść (policjanci w nich siedzący nie reagują na próby otwarcia auta). Gdy próbujesz je otworzyć, na ułamek sekundy otrzymamy pierwszy stopień złej sławy.
  • Do około godziny 6:00, gracz nie dostanie ani jednego stopnia poszukiwań, nawet jeśli zaatakuje policję. Wtedy co prawda się pojawi, lecz na raptem sekundę.
  • W tej misji można od razu dostać się do Staunton Island, poprzez przeskoczenie z jednego wystającego pręta (w wyrwie na moście) na drugi, bez przechodzenia jakichkolwiek misji.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Wolność w Liberty Następna:
Wprowadzenie Luigi Goterelli (III - HUD) Dziewczynki Luigiego

Przypisy

Więcej od Wikii

Losowa wiki