Wodny szturm

Dyskusja0
5078stron na
tej wiki
MISJA
Wodny szturm
(ang. Amphibious Assault)
Wodny szturm (10)
CJ zakłada pluskwę na statku
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Wu Zi Mu (SA - HUD) Wu Zi Mu
Lokalizacja zakład bukmacherski Wu Zi Mu w Chinatown, San Fierro, San Andreas
Cel założenie pluskwy na statku
Nagroda $11 000,
szacunek +
Wymagania Przynęta,
przynajmniej 10-procentowe wypełnienie paska pojemności płuc,
godzina między 20:00 a 6:00
Odblokowuje Da Nang Thang
Niezaliczenie brak

Wodny szturm – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, czwarta dla Wu Zi Mu. Aby ją rozpocząć, musimy zwiększyć pojemność płuc do co najmniej 10 procent - w przeciwnym razie nie będziemy w stanie jej rozpocząć. Warto ten poziom podnieść wyżej, gdyż misja staje się wtedy nieco łatwiejsza.

Solucja Edytuj

Naszym zadaniem jest podłożenie pluskwy na statku zakotwiczonym na morzu. Jedziemy do punktu na radarze. Przepływamy labirynt, nurkując w oznaczonych miejscach. Przestrzeń między statkiem a CJ-em patrolują cztery łodzie. Aby je ominąć, musimy nurkować. Pod wodą przepływamy jak największą przestrzeń i wynurzamy się, aby nabrać powietrza. Strażnicy spostrzegają nas tylko, jeśli będziemy normalnie płynąć, lub jeżeli wpłyniemy w światło jednego ze szperaczy. Po bezpiecznym dostaniu się na drugą stronę statku wychodzimy po schodkach na górę. Zabieramy nóż i w przykucu podchodzimy od tyłu do strażnika. Zabijamy go po cichu i idziemy dalej. Z założenia misję tę powinniśmy wykonać po cichu, lecz jeśli zaczyna się strzelanina, nic się nie dzieje. Po zejściu (cichym lub nie) pod pokład klawiszem "wejdź do pojazdu" podkładamy pluskwę. Potem wychodzimy na pokład. Kilkoma celnymi strzałami rozwalamy szperacze i zeskakujemy do wody. Tym samym sposobem, jakim się tu dostaliśmy, wracamy na przystań.

Porady do misji Edytuj

  • Jeśli nie umiemy/nie chce nam się/mamy mało punktów życia, zamiast nurkować:
    • przed misją warto zaopatrzyć się w ciepłoczułą wyrzutnię rakiet (jest na lotnisku w San Fierro) do niszczenia łodzi i karabin snajperski (po zrobieniu 50 zdjęć pod garażem w Doherty) do niszczenia świateł na statku;
    • zamiast płynąć do przodu, można wskoczyć na kamień znajdujący się za graczem (tuż po cut-scence), obrócić się w stronę podwyższenia (tego nieco oddalonego od nas) i wskoczyć na nie - dzięki temu oszczędzamy sobie dużo czasu i mamy dobrą pozycję do strzału;
    • możemy też zabić załogę jednej z łodzi i ją sobie "pożyczyć" na czas misji, a resztę zniszczyć;
    • nikt też nam nie każe skradać się w tej misji, możemy równie dobrze biec z piłą motorową lub jakąś jednoręczną bronią palną i strzelać (co nie jest głupim pomysłem, bo przeciwnicy mają tylko noże).

Poprzednia: Wodny szturm Następna:
Wu Zi Mu (SA - HUD) Przynęta Wu Zi Mu (SA - HUD) Da Nang Thang