Wikia

GTA Wiki

Willy McTavish

Dyskusja0
5213stron na
tej wiki

Przekierowano z Willy

POSTAĆ
Willy McTavish
Willy McTavish (V)
Willy w GTA V
Występuje w
GTA Vice City
GTA V
Płeć Mężczyzna
Narodowość Brytyjczyk
Związki Love Fist, Tommy Vercetti, Kent Paul
Pojazdy Limuzyna grupy Love Fist
Biznes muzyczny
Głos Mark Hanlon

Willy McTavish – postać występująca w Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto V. [1].

Willy (VC)

Artwork Willy'ego z GTA Vice City

Willy jest basistą szkockiej grupy Love Fist. Jako jedyny z zespołu nie nosi czarnych rękawiczek. Możliwe, że w okresie 1986-1992 rozstał się z grupą, dowodem może być reklama nowego albumu — Love Fist - Clear the Custard, na której się nie pojawia. Według Jezza Torrenta, lubi damskie ubrania. Jego wizerunek możemy ujrzeć tylko na artworku przedstawiającym całą grupę.

W 2013 Willy dalej koncertuje z ekipą, podczas przygotowań do jednego z koncertów w Los Santos w klubie Tequila-la Trevor Philips pyta się, czy mógłby dać mu jakąś rzecz należącą do niego, aby mógł ją dać Nigelowi. Willy się nie zgadza i obraża Trevora, po czym protagonista bije Willy'ego i zabiera mu jego złoty ząb. Po tym wydarzeniu napisze on na Bleeterze, że już nigdy nie zagra wraz z zespołem w Ameryce.

Ciekawostki Edytuj

  • Willy to jedyna postać, która występuje zarówno w uniwersum 3D i uniwersum HD, oprócz postaci występujących jedynie w radiu.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto V

Przypisy

  1. W Grand Theft Auto: Vice City fizycznie nie występuje, mówią o nim koledzy z zespołu tudzież możemy usłyszeć jego głos.

Więcej od Wikii

Losowa wiki