Fandom

GTA Wiki

Wieżowiec w Downtown

7005stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Wieżowiec w Downtown (VC).jpg

Wieżowiec w Downtown

Wieżowiec w Downtown (VCS).jpg

Budynek w GTA: VCS

Wieżowiec w Downtown – jeden z najwyższych budynków w Vice City, znajdujący się w Downtown. Posiada 18 pięter i dość futurystyczny wygląd.

Wnętrze budynku jest otwarte tylko w Grand Theft Auto: Vice City.

W GTA Vice City, na pierwszym poziomie, znajduje się helikopter Sparrow, którym to można rozpocząć misję poboczną Punkt kontrolny - Downtown. Na tej samej wysokości znajduje się wejście do budynku. Obiekt posiada windę, przy której użyciu możemy dostać się na ósme piętro (jest ona osiągalna po misji Reflektor). Na ósmym piętrze (najwyższym możliwym do osiągnięcia przez gracza) stoją 2 automaty z napojem gazowanym Sprunk, lecz nie można z nich skorzystać. Na szczyt budynku nie da się też wlecieć, ze względu na ograniczenia techniczne pojazdów latających (nie mogą się wznieść na tę wysokość).

W Grand Theft Auto: Vice City Stories wnętrze budynku jest niedostępne dla gracza. W tej grze na dachu budynku znajduje się też duży, podświetlany neon z napisem "ROCKSTAR".

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City Stories Edytuj

Inne Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City Edytuj

  • 1 ukryta paczka, na pierwszym poziomie, wewnątrz budynku.
  • 1 wyjątkowy skok, na najwyższym osiągalnym piętrze (ósmym), skok wykonywany może być w czasie misji Reflektor bądź po niej.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki