Fandom

GTA Wiki

Wieżowiec w Downtown

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wieżowiec w Downtown (VC).jpg

Wieżowiec w Downtown

Wieżowiec w Downtown (VCS).jpg

Budynek w GTA: VCS

Wieżowiec w Downtown – jeden z najwyższych budynków w Vice City, znajdujący się w Downtown. Posiada 18 pięter i dość futurystyczny wygląd.

Wnętrze budynku jest otwarte tylko w Grand Theft Auto: Vice City.

W GTA Vice City, na pierwszym poziomie, znajduje się helikopter Sparrow, którym to można rozpocząć misję poboczną Punkt kontrolny - Downtown. Na tej samej wysokości znajduje się wejście do budynku. Obiekt posiada windę, która staje się osiągalna dla gracza w misji Reflektor i po niej. Na ósmym piętrze (najwyższym możliwym do osiągnięcia przez gracza) stoją 2 automaty z napojem gazowanym Sprunk, lecz nie można z nich skorzystać. Na szczyt budynku nie da się też wlecieć, ze względu na ograniczenia techniczne pojazdów latających (nie mogą się wznieść na tę wysokość).

W Grand Theft Auto: Vice City Stories wnętrze budynku jest niedostępne dla gracza. W tej grze na dachu budynku znajduje się też duży, podświetlany neon z napisem "ROCKSTAR".

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City Stories Edytuj

Inne Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City Edytuj

  • 1 ukryta paczka, na pierwszym poziomie, wewnątrz budynku.
  • 1 wyjątkowy skok, na najwyższym osiągalnym piętrze (ósmym), skok wykonywany może być w czasie misji Reflektor bądź po niej.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki