Wikia

GTA Wiki

Weekend at Florian's

Dyskusja0
5429stron na
tej wiki
MISJA
Weekend at Florian's
(pol. Herbatka u Floriana)
Weekend at Florian's (9)
Florian Cravic we własnej osobie
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Roman Bellic
Cel odszukanie Floriana Cravica
Nagroda brak
Wymagania No Way on the Subway,
Hostile Negotiation
Odblokowuje Hating the Haters,
Pest Control,
Entourage
Niezaliczenie śmierć Talbota lub Romana, odjechanie za daleko od wskazówek Talbota

Weekend at Florian's – misja w Grand Theft Auto IV, dwunasta[1] dla Romana Bellica.

Solucja Edytuj

Po misji No Way on the Subway zadzwoni do nas Ray Boccino - znalazł osobę, która wie, gdzie ukrywa się poszukiwany przez Niko Florian Cravic. Po rozmowie z Rayem Niko zadzwoni do Romana i poprosi go o przysługę. Zdobywamy jakiś wóz i zabieramy kuzyna spod apartamentu w Middle Park East. Następnie jedziemy na spotkanie z osobą znalezioną przez Raya - Talbotem Danielsem. Po krótkiej rozmowie z nim zdobywamy czteroosobowy wóz i zabieramy kuzyna i Talbota. Talbot nie wie dokładnie, gdzie znajduje się apartament Floriana, lecz będzie wskazywał nam kierunki (left - w lewo, right - w prawo, straight - prosto). Nie możemy jechać także zbyt szybko. Jeżeli jednak nie chcemy tracić czasu - apartament Floriana znajduje się na Obsidian Street w Middle Park West. Po dojechaniu do apartamentu dowiemy się, że Florian Cravic nie jest tym, który zdradził oddział Niko podczas wojny - pozostaje już tylko jedna osoba...

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa misji jest parodią filmu Weekend at Bernie's z 1989. Co ciekawe, Florian akurat zmienił imię na Bernie.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Weekend at Florian's Następna:
Ray Boccino (IV - HUD) No Way on the Subway Florian Cravic (IV - HUD) Hating the Haters
James Pegorino (IV - HUD) Pest Control
Jon Gravelli (IV - HUD) Entourage

Przypisy

  1. Chociaż nic nie wskazuje na to, że tą misję wykonujemy dla Romana (to Ray mówi nam o Talbocie), to jednak po ukończeniu misji w statystykach podniesie się nam parametr Roman mission progress.

Więcej od Wikii

Losowa wiki