FANDOM

Weekend at Florian's – misja w Grand Theft Auto IV, dwunasta[1] dla Romana Bellica.

Solucja Edytuj

Po misji No Way on the Subway zadzwoni do nas Ray Boccino - znalazł osobę, która wie, gdzie ukrywa się poszukiwany przez Niko Florian Cravic. Po rozmowie z Rayem Niko zadzwoni do Romana i poprosi go o przysługę. Zdobywamy jakiś wóz i zabieramy kuzyna spod apartamentu w Middle Park East. Następnie jedziemy na spotkanie z osobą znalezioną przez Raya - Talbotem Danielsem. Po krótkiej rozmowie z nim zdobywamy czteroosobowy wóz i zabieramy kuzyna i Talbota. Talbot nie wie dokładnie, gdzie znajduje się apartament Floriana, lecz będzie wskazywał nam kierunki (left - w lewo, right - w prawo, straight - prosto). Nie możemy jechać także zbyt szybko. Jeżeli jednak nie chcemy tracić czasu - apartament Floriana znajduje się na Obsidian Street w Middle Park West. Po dojechaniu do apartamentu obejrzymy przerywnik.

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa misji jest parodią filmu Weekend at Bernie's z 1989. Co ciekawe, Florian akurat zmienił imię na Bernie.
  • Jeśli gracz wyciągnie telefon podczas słuchania wskazówek Talbota, w lewym górnym rogu ekranu pojawi się wiadomość każąca graczowi odłożyć telefon i słuchać Talbota.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Weekend at Florian's Następna:
Ray Boccino (IV - HUD) No Way on the Subway Florian Cravic (IV - HUD) Hating the Haters
James Pegorino (IV - HUD) Pest Control
Jon Gravelli (IV - HUD) Entourage

Przypisy

  1. Chociaż nic nie wskazuje na to, że tę misję wykonujemy dla Romana (to Ray mówi nam o Talbocie), to jednak po ukończeniu misji w statystykach podniesie się nam parametr Roman mission progress.