Wikia

GTA Wiki

Weazel News

Dyskusja0
5442strony na
tej wiki
Weazel News (logo)

Weazel News – stacja telewizyjna którą możemy oglądać w Grand Theft Auto IV, będąca częścią sieci Weazel. Nadaje głównie wiadomości, a także notowania BAWSAQ, wiele jego reklam można znaleźć w Star Junction. Pokazuje też jeden z trailerów The Ballad of Gay Tony pt. The Buzzard, w którym opisuje maszynę i zagrożenie z nią związane. W 2009 roku stacja ma konkurencję w postaci Kanału 15.

W Grand Theft Auto IV stacja posiada helikopter Maverick, którym reporterzy przylatują na miejsce zdarzenia. Znani reporterzy to Alison Maybury, Bryan Wilkinson, Callista Brown, Eric House, Eugene White, Jenny Acorn, Jim Harrison, John Chesapeake, Karl Kelly, Lori Diangelo-Stockton, Leslie Mitchell, John Rios, Malcolm Forthright, Mike Whitley. Stacja posiada stronę internetową www.weazelnews.com. Slogan stacji to Reporting The Right News.

W Grand Theft Auto V stacja posiada specjalne ciężarówki Rumpo. Siedziba Weazel News znajduje się w dzielnicy Little Seoul. Wiadomości możemy usłyszeć w radiu lub obejrzeć w telewizji. Slogan stacji to Confirming your prejudices.

Więcej od Wikii

Losowa wiki