Wikia

GTA Wiki

Water Carry On!

Dyskusja0
5192strony na
tej wiki
MISJA
Water Carry On!
PS: The Dam!
Water Carry On! (9)
Claude Speed wysadza generator elektrowni wodnej, doprowadzając do jej zamknięcia
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Scientists (GTA2 - HUD) Scientists
Lokalizacja czerwona budka w Scientist Research Center,
Residential, Anywhere City
Cel doprowadzenie do zamknięcia elektrowni wodnej H2000 Water Company
Nagroda $70 000
Wymagania respekt +5 dla gangu Scientists
Niezaliczenie brak

Water Carry On! – jedna z siedmiu misji dla Scientists w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Naszym zadaniem w tej ostatniej misji dla Scientists jest doprowadzenie do zamknięcia elektrowni wodnej Zaibatsu H2000 Water Company. Misja składa się z dwóch części: w pierwszej wysadzamy cztery turbiny elektrowni, w drugiej - generator. Pierwszą część misji rozpoczynamy od zdobycia jakiegoś pojazdu i dostania się na północną część The Village. Gdy się tam dostaniemy, skręcamy na zachód i przejeżdżamy przed wjazdem do elektrowni, aby wywabić strażników. Następnie, wysiadamy z samochodu, wchodzimy na schody od zachodu i zabijamy strażników, którzy ustawią się nam w rzędzie. Dopiero wtedy wchodzimy do elektrowni. Teraz, naszym celem stanie się zniszczenie czterech turbin elektrowni. Chronione one są przez kilku Zaibatsu z karabinami maszynowymi. Kiedy się ich pozbędziemy, idziemy do turbin i wysadzamy je za pomocą koktajli Mołotowa. Po zniszczeniu turbin rozpocznie się druga część misji - wracamy do wejścia do elektrowni i idziemy na wschód. Gdy będzie taka możliwość, skręcamy na południe i schodzimy po schodach na bardzo długi pomost. Idąc nim, dostaniemy się do generatora - zanim go wysadzimy (koktajl Mołotowa), zabieramy zdrowie i pancerz. Ostatnią częścią zadania będzie opuszczenie elektrowni w jednym kawałku - wracamy do wyjścia tą samą drogą, którą tu przyszliśmy; najdłuższą część pomostu przechodzimy, cały czas strzelając - znajdziemy tam kilku członków Zaibatsu. Gdy dostaniemy się do bramy, misja zakończy się sukcesem.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki