Wikia

GTA Wiki

Wang Cars

Dyskusja0
5371stron na
tej wiki

Disambig Ten artykuł opisuje salon samochodowy Wang Cars, występujący w GTA: San Andreas. Może chodziło ci o salon samochodowy Wang Cars, występujący w Grand Theft Auto 2?

BIZNES
Wang Cars
Wang Cars (SA)
Gra GTA: San Andreas
Właściciel Carl Johnson
Cena $50 000
Lokalizacja Doherty, San Fierro
Istnieje  ? - 1992 - ?

Wang Cars – salon samochodowy występujący w Grand Theft Auto: San Andreas. Salon stanowi tzw. kapitał, co oznacza, że po wykonaniu odpowiednich misji obok salonu będą pojawiały się pieniądze.

Salon ten jest położony w San Fierro, w dzielnicy Doherty. Znajduje się on niedaleko garażu CJ-a i stacji kolejowej. Przy salonie znajdziemy garaż tuningowy TransFender i Pay 'n' Spray. Jako nieruchomość nie można go kupić tak, jak pozostałe nieruchomości w San Fierro po wykonaniu misji Wybierasz się do San Fierro?. Ta możliwość zostaje odblokowana dopiero po telefonie Jethro po misji Krak bum-bum (o ile wcześniej ukończyliśmy szkołę jazdy). Po zakupieniu salonu będzie można wykonać kilka misji (lista poniżej), za które nagrodą będzie kapitał w wysokości $8 000, kilka samochodów, które sukcesywnie będą się pojawiać po kolejnych misjach oraz możliwość eksportu pojazdów przez doki Easter Basin (po misji Cynk na cło).

Misje Edytuj

Pojazdy Edytuj

Ciekawostki i inne Edytuj

  • Wszystkie samochody, które mamy w salonie (oprócz Savanny), możemy modyfikować w Archaniołach na kołach.
  • Niekupienie salonu nie uniemożliwia nam ukończenia fabuły gry. Misje związane z salonem zostaną odblokowane dopiero po przejściu szkoły jazdy w dowolnym momencie.

Więcej od Wikii

Losowa wiki