Fandom

GTA Wiki

Wang Car Bonus

6721stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Gwiazda (1).png

Wang Car Bonus – bonus, występujący w dystrykcie Residential, w Grand Theft Auto 2. Aby go zdobyć, należy znaleźć osiem samochodów GT-A1, ukrytych w całym mieście. Samochody te są ponumerowane cyframi 1-8. Ich lokalizacje, wraz z opisem ich znalezienia znajdują się poniżej w tabelce.

Dotarcie do samochodu Samochód Lokalizacja i opis
Wang Cars (GTA2 - 1A).jpg Wang Cars (GTA2 - 1B).jpg Dzielnica: Dominatrix
Współrzędne: 229,5; 178,0; 4,0
Jedziemy pod posterunek policji i kierujemy się na południe, aż zauważymy skrzynki, ustawione jak na screenie 1. Wchodzimy na schody w dolnym lewym rogu obrazka i kierujemy się wskazaniami strzałek na kładkę. Idąc nią na południe, dojdziemy do samochodu #1.
Wang Cars (GTA2 - 2A).jpg Wang Cars (GTA2 - 2B).jpg Dzielnica: Mobile RV Park
Współrzędne: 58,5; 3,5; 2,0
Zdobywamy jakiś szybki samochód i jedziemy do czerwonych budek telefonicznych gangu Rednecks. Stamtąd, kierujemy się na wschód, przejeżdżamy po mostku i skaczemy po rampie (screen 1.) na małą wysepkę. Na niej stoi samochód #2.
Wang Cars (GTA2 - 3A).jpg Wang Cars (GTA2 - 3B).jpg Dzielnica: Belmont
Współrzędne: 3,0; 207,0; 2,0
Zdobywamy jakiś szybki samochód, jedziemy do więzienia Alma Mater i zawracamy przed wjazdem na zwodzony most. Od zwodzonego mostu skręcamy w lewo. Dojedziemy na mały placyk przy wodzie. Lokalizujemy tam rampę, po której skaczemy na drugi brzeg. Na nim znajdziemy samochód #3.
Wang Cars (GTA2 - 4A).jpg Wang Cars (GTA2 - 4B).jpg Wang Cars (GTA2 - 4C).jpg Dzielnica: Largo
Współrzędne: 139,0; 254,0; 2,0
Jedziemy pod szpital w Belmont. Stamtąd, kierujemy się drogą sześciopasmową w kierunku południowym. Na zakręcie w lewo, na pasie między jezdniami znajduje się wjazd pod drogę (screen 1.). Wjeżdżamy tam i skręcamy w prawo, gdy będzie to możliwe (screen 2.). Na końcu tunelu znajdziemy samochód #4.
Wang Cars (GTA2 - 5A).jpg Wang Cars (GTA2 - 5C).png Wang Cars (GTA2 - 5B).jpg Dzielnica: Stromberg
Współrzędne: 184,5; 202,5; 5,0
Jedziemy do centrum handlowego, znajdującego się na terenie Scientists i wchodzimy do środka. Idziemy w jego południową część i wchodzimy na schody. Dalej, kierujemy się wskazaniami strzałek na mapie a dojdziemy do samochodu #5.
Wang Cars (GTA2 - 6A).jpg Wang Cars (GTA2 - 6B).jpg Wang Cars (GTA2 - 6C).jpg Dzielnica: Guntersville
Współrzędne: 93,5; 53,5; 6,0
Jedziemy w północno-zachodnią część wioski Zaibatsu i wjeżdżamy na drogę prowadzącą na zachód (to ta, która prowadzi do elektrowni wodnej; screen 1.). Jedziemy nią do momentu, w którym zauważymy na północ od nas żółty budynek (screen 2.). Wchodzimy do tunelu w tymże budynku, na jego końcu skręcamy w lewo na kładkę, która zaprowadzi nas do samochodu #6.
Wang Cars (GTA2 - 7A).jpg Wang Cars (GTA2 - 7B).jpg Wang Cars (GTA2 - 7C).jpg Dzielnica: Xenoton
Współrzędne: 127,0; 47,0; 4,0
Najpierw, wjeżdżamy na tą samą drogę, co w przypadku samochodu #6. W pewnym momencie, droga ta obniża się i skręca o 180°. Na tym zakręcie, ustawiamy samochód w kierunku północnym, na wyższym poziomie drogi, na jej prawym pasie. Rozpędzamy się i wjeżdżamy na rampę. Powinniśmy wylądować na dachu pierwszego budynku na północ od opisywanej drogi. Aby dojść do samochodu, wystarczy już tylko pójść po dachu na zachód.
Wang Cars (GTA2 - 8A).jpg Wang Cars (GTA2 - 8B).jpg Dzielnica: Arbo
Współrzędne: 216,0; 117,0; 2,0
Jedziemy do bazy wojskowej i podjeżdżamy do najbardziej wysuniętej na południowy wschód wieżyczki. Dokładnie na zachód od niej, znajduje się wejście do tunelu, nad końcu którego czeka samochód #8.

Po znalezieniu któregoś z samochodów, gracz dostanie $5 000 i zostanie przetransportowany pod jeden z ośmiu garaży salonu Wang Cars, na garażu zaś pojawi się cyfra, pozwalająca zorientować się w stanie poszukiwań. Gdy gracz znajdzie ostatni samochód (zdobędzie Wang Car Bonus), zamiast $5 000 otrzyma $100 000, a na parkingu przed salonem pojawią się następujące samochody (od lewej do prawej):

Wang Car Bonus (GTA2).jpg

Więcej w Fandom

Losowa wiki