Walton

Dyskusja0
5342strony na
tej wiki
POJAZD
Walton
Walton (VC)
Występuje w
Typ pickup
Przypomina Chevrolet Task Force (1955-59)
Tuning TransFender

Walton – stary pickup występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto: Vice City Stories. Przypomina Chevroleta Task Force'a z lat 1955-59, jego przód przypomina przód Chevroleta Advance Design z lat 1954/55. Jego zaletą jest płaska powierzchnia na tyle pojazdu, mogąca służyć jako platforma do strzelanin.

W GTA San Andreas, na tyle pojazdu pojawiają się różne rzeczy, jak drewniane skrzynie, pojemniki z paliwem (nie wybuchną, gdy je przestrzelimy), czasami tył jest pusty. Kiedy zastawka na tyle pojazdu się otworzy, żadna z rzeczy znajdujących się na pojeździe nie wypadnie.

W GTA Vice City i San Andreas, w pewnych misjach mamy możliwość zdobycia unikalnego, białego Waltona:

  • W GTA Vice City, Walton tego koloru występuje w misji Spust od spluwy. Aby go zdobyć, należy zebrać całą broń, zniszczyć wszystkie Waltony oprócz jednego. Następnie, jedziemy do ostatniego Waltona, zabijamy kierowcę, wsiadamy do pojazdu, zawozimy go do garażu, wjeżdżamy do garażu, niszczymy pojazd. Zniszczony pojazd po zamknięciu się i otwarciu garażu naprawi się.
  • W GTA San Andreas, biały Walton występuje podczas misji Madd Dogg. Aby go zdobyć, wystarczy wykonać misję i po misji zachować Waltona.

Parametry Waltona w całej serii pozostawiają wiele do życzenia. W GTA: Vice City i Vice City Stories, ma prędkość maksymalną, przyspieszenie i prowadzenie poniżej średnich, w San Andreas zaś są one o wiele gorsze.

Ciekawostki Edytuj

Wrak Waltona (SA)

Wrak Waltona przy domku Cataliny

Występowanie Edytuj