Fandom

GTA Wiki

W potrzasku!

6972strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Gwiazda (1).png
MISJA DODATKOWA
W potrzasku!
(ang. Gripped!)
W potrzasku! (3).jpg
Claude za pomocą Patriota zalicza trzynasty checkpoint
Gra Grand Theft Auto III
Lokalizacja Pole piknikowe Staunton View w Wichita Gardens, Shoreside Vale
Pojazd Patriot
Cel zaliczenie 20 checkpointów na trasie terenowej Patriotem
Czas 5 minut, 15 sekund na checkpoint
Nagroda $40 000
Niezaliczenie opuszczenie pojazdu,
przekroczenie limitu czasowego

W potrzasku! – misja dodatkowa w Grand Theft Auto III. Jej celem jest zaliczenie dwudziestu checkpointów Patriotem na skomplikowanej, górzystej trasie.

Ogólny opis misji Edytuj

Aby rozpocząć misję należy wsiąść do Patriota znajdującego się na parkingu Pola piknikowego Staunton View w Wichita Gardens. Misja polega na zebraniu wspomnianym pojazdem 20 checkpointów w łącznym czasie 5 minut - misję zaczynamy bez limitu czasowego, jednak zaliczenie pierwszego punktu spowoduje pojawienie się timera - każdy checkpoint dodaje nam 15 sekund.

Solucja Edytuj

Pierwszy punkt zbieramy na małym wzniesieniu na południe od miejsca rozpoczęcia. Następnie przejeżdżamy przez ścieżkę i zabieramy drugi punkt. Trzeci znajduje się na zachód od drugiego, zbieramy go, podjeżdżając do niego od zachodu. Punkty 4-7 zbieramy na stromym wzgórzu, jadąc cały czas na zachód. Wyjeżdżamy na drogę i zaraz przy jej prawej stronie zabieramy ósmy punkt. Dziewiąty znajdziemy, kierując się na północ. Punkty 10-19 zbieramy jadąc cały czas na zachód, ostrożnie zjeżdżając ze wzgórz i wjeżdżając na nie. Dwudziesty, ostatni punkt zabieramy, wjeżdżając na murek nad wjazdem do tunelu.

Galeria Edytuj

W potrzasku! - przez GTASeriesVideos Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki