FANDOM

W pogoni za kasą – czwarta misja w Grand Theft Auto III, zlecana graczowi przez D-Ice'a.

Solucja Edytuj

Samolot Banku Narodowego, przewożący platynę, rozbił się w okolicach lotniska, rozsypując ją po całym Pike Creek. D-Ice chce, byśmy zabrali jakiś samochód, zebrali jej jak najwięcej i wysypali ją w wyznaczonym garażu.

Jeszcze przed misją zdobywamy jakiś samochód - najlepszy do zadania będzie Rumpo XL gangu Hoods, jednak każdy samochód się nada. Po rozpoczęciu misji, uruchomi się limit czasowy (6:00), w którym będziemy musieli zebrać 30 sztabek platyny (z dostępnych 90) i odwieźć ją do garażu. Wsiadamy więc do przygotowanego samochodu i jedziemy do Pike Creek. Gdy zobaczymy pierwsze sztabki, zaczynamy je zbierać. W miarę zbierania kolejnych sztabek, nasz samochód będzie stawał się coraz wolniejszy, dodatkowo zacznie ścigać nas policja - staramy się więc nie obciążać pojazdu i wysypujemy platynę po każdych dziesięciu sztabkach. Gdy zbierzemy 30 sztabek i odwieziemy je do garażu, misja zakończy się powodzeniem.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: W pogoni za kasą Następna:
D-Ice (III - HUD) Zdążyć przed wybuchem D-Ice (III - HUD) Rozróba