Fandom

GTA Wiki

WK Chariot Hotel

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Hotel w GTA Vice City

WK Chariot Hotel, Vice City Langer, a także jako Vank Hoff on the Beach – pokaźnych rozmiarów hotel, ulokowany niedaleko Klubu Malibu w Vice Point, w Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: Vice City Stories. Do wnętrza budynku w VC można się dostać z tyłu po misji Facet imieniem Martha. Maksymalnie możemy dostać się na 8 piętro, jest tam okno, z którego robiliśmy zdjęcia w wyżej wspomnianej misji. Znajduje się tam także reklama The Samartians.

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA Vice City o 23:00 czasu gry ze świateł zapalonych w tymże budynku tworzy się męski penis, który to co 15 sekund (w grze: 15 minut) ma wytrysk, z fontanny umieszczonej na nieosiągalnym dla gracza szczycie hotelu. Jest to kolejny humor dla dorosłych, w jakim lubują się programiści Rockstar Games.
  • W pierwotnej wersji GTA Vice City (oryginalna wersja na PS2) hotel ten nosił nazwę Vice City Langer. W późniejszych wersjach zmieniono ją na WK Chariot Hotel.
  • W GTA Vice City Stories, hotel nosi nazwę Van Khoff on the Beach. To mogłoby sugerować, że hotel, może należeć do sieci hotelów Vank Hoff.

Więcej w Fandom

Losowa wiki