Wikia

GTA Wiki

Wózek widłowy

Dyskusja0
5428stron na
tej wiki
POJAZD
Wózek widłowy
(ang. Forklift)
Forklift (VCS)
Występuje w
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA V
Typ wózek widłowy
Producent HVY
Tuning brak

Wózek widłowy (ang. Forklift) – pojazd występujący w Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V.

Wózek widłowy jest małym, bardzo lekkim pojazdem (do tego stopnia, że nawet lekkie uderzenie spycha go z drogi). Ma napęd na przednie koła, ale układ kierowniczy jest zamontowany na tylne koła co powoduje, że sterowanie może sprawiać problem. Podnośnik jest funkcjonalny w GTA San Andreas i Vice City Stories, w GTA IV już nie.

W GTA IV, wózek widłowy jest produkowany przez firmę HVY, z tyłu posiada butlę z paliwem, przestrzelenie jej spowoduje wyciekanie paliwa, może to spowodować wybuch pojazdu.

Parametry wózka widłowego nie są wygórowane. Jest on bardzo słaby, steruje się go tylnymi kołami. Jest bardzo wolny (w GTA San Andreas wolniejsze są kosiarka i Sweeper). W GTA Vice City Stories wózek widłowy szybciej jedzie do tyłu niż do przodu; nawet gracz, biegnąc sprintem, może go prześcignąć. W GTA IV, choć jest najwolniejszym pojazdem (ok. 47 km/h), ma jedno z najlepszych przyspieszeń.

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA IV, możemy przejechać tym pojazdem przez rogatkę bez płacenia.
  • W GTA San Andreas wózek ten ma felgi takie same, jak ciężarówki z GTA III, czy Dodo. To tyczy się też Bandito.
  • W GTA Vice City Stories strzelając w wózek widłowy, nie zapali się silnik, a dach wózka.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki