Wikia

GTA Wiki

Wózek golfowy

Dyskusja0
5188stron na
tej wiki
POJAZD
Wózek golfowy
Caddy
Caddy (SA)
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
GTA V
Typ wózek golfowy
Producent ProLaps
Tuning brak

Wózek golfowy (ang. Caddy) – wózek golfowy występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City Stories, The Ballad of Gay Tony oraz w Grand Theft Auto V (jedyny tego typu pojazd w serii).

Caddy, jako wózek golfowy, może zostać znaleziony na polach golfowych. Jest napędzany przez silnik elektryczny (jest dość cichy). W GTA: Vice City, San Andreas i Vice City Stories, gdy gracz wsiądzie do pojazdu, zostanie automatycznie wyposażony w kij golfowy (jeżeli slot broni białych jest niezajęty). Caddy jest pojazdem gangu golfistów (VC i VCS), jeżdżą nim oni po całym terenie klubu golfowego Leaf Links. Gracz, siedząc w wózku golfowym, jest bardzo narażony na aresztowanie przez policję (nie ma drzwi, wystarczy że przejedziemy obok policjanta). W GTA IV: The Ballad of Gay Tony Caddy jest produkowany przez firmę ProLaps. Caddy jest bardzo lekki, ale wolny; bardzo łatwo go wywrócić lub zniszczyć. Należy bardzo uważać, jeżdżąc nim po ruchliwych drogach.

W GTA IV: The Ballad of Gay Tony, występują dwie wersje Caddy'ego: zwykła i otoczona siatką, chroniącą kierowcę przed piłkami golfowymi. Druga wersja występuje tylko w misji Practice Swing, można ją zdobyć, posługując się trikiem.

W GTA V, występują dwie wersje Caddy'ego zwykła z dachem i bez.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

  • Przy korcie tenisowym na terenie klubu golfowego Leaf Links, rozpoczyna misję Caddy Daddy (tylko w wersji na PS2).
  • W studiu filmowym na Wyspie Prawn.
  • Pojawia się na drodze w okolicach willi Leaf Links.
  • Na polu golfowym Leaf Links w miejscu gdzie na pewnym etapie rozgrywki można grać w golfa.

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki