Wikia

GTA Wiki

Wózek bagażowy

Dyskusja0
5382strony na
tej wiki
POJAZD
Wózek bagażowy
(ang. Baggage Handler, Baggage)
Baggage Handler (VCS)
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
GTA Chinatown Wars
Typ pojazd elektryczny
Tuning brak
Zobacz Holownik,
Airtug

Wózek bagażowy – pojazd, występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas (jako Baggage), Grand Theft Auto: Vice City Stories oraz Grand Theft Auto: Chinatown Wars.

Jest to mały, napędzany silnikiem elektrycznym pojazd z otwartą kabiną, używany do przewożenia ciężarów na lotniskach. Z powodu swojej funkcji, pojazd nie ma żadnych wygód; z tyłu ma mały bagażnik, na którym można znaleźć walizki i pudła. We wszystkich swoich wystąpieniach, pojazd pojawia się w kolorze białym (z wyjątkiem GTA: San Andreas, gdzie pojawia się jedynie wariant szary); dodatkowo w GTA: Vice City Stories występują warianty jasno- i ciemnoszare. W GTA: Chinatown Wars, w porównaniu do innych gier został powiększony silnik. W wersji gry na Nintendo DS, pojazd jest biały, w wersjach późniejszych - zielony.

W GTA: San Andreas, możliwe jest użycie pojazdu do przeciągania przyczepek bagażowych oraz schodów lotniskowych. Gra uznaje takie rzeczy za pojazdy, co znaczy że można je doprowadzić do wybuchu. W GTA: Vice City, jest to "pojazd gangu" firmy ochroniarskiej.

Niska prędkość maksymalna, słaba konstrukcja oraz prowadzenie czynią pojazd bardzo trudnym w normalnej jeździe. Dodatkowo, jest on bardzo wrażliwy na uszkodzenia - strzał z np. strzelby potrafi go przesunąć.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki