Wikia

GTA Wiki

Vortex

Dyskusja0
5438stron na
tej wiki
POJAZD
Vortex
Vortex (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
Typ poduszkowiec
Tuning brak
Zobacz Bovver '64
Vortex (SA - 2)

Dwie unikalne wersje występujące w misji Ostra rywalizacja

Vortex – jednoosobowy poduszkowiec występujący w Grand Theft Auto: San Andreas. Można nim jeździć po lądzie, pływać po wodzie i unosić się przez krótki czas w powietrzu. Vortex jest dość szybki, lecz sterowanie nim nie należy do najprostszych, ponieważ zamiast kół, ma wiatrak. Jeśli doprowadzimy go do wybuchu, wybuchnie bardzo mocno, tak jak samolot.

Ciekawostki Edytuj

  • Z plików gry można się dowiedzieć, że Vortex jest zaliczany do kategorii pojazdów latających. Tak więc, będzie mocniej wybuchał (wspomniane wyżej). Jeżeli przybliżymy się do Strefy 69, zaatakują nas rakiety. Gdy zdobędziemy odpowiedni stopień poszukiwań, nad graczem pojawią się samoloty wojskowe, ale policyjne Mavericki wciąż będą do nas strzelać.
  • Z Vortexem wiąże się poważny błąd - jeśli pozostawimy go na wodzie, utonie tak samo jak normalny pojazd (co jest dziwne, bo nie ma problemu z poruszaniem się po niej).
  • Skacząc nim z wysokiego obiektu (wieżowca lub góry Mount Chiliad) można manewrować nim tak by opadać od kilku sekund do kilku minut co daje wrażenie lotu.
  • Nawet na płaskiej powierzchni, gdy dobrze się rozpędzimy i naciśniemy klawisz w dół odpowiedzialny za wzbijanie się w górę w samolocie, Vortex wzniesie się kilka metrów nad ziemię, będzie nim można manewrować jak samolotem.
  • Jeżeli podepniemy go do dźwigu w Easter Basin tak, aby lekko unosił się nad ziemią i wsiądziemy do niego można będzie nim latać, ale tylko w zasięgu magnesu.

Występowanie Edytuj

  • Można go zaimportować w dokach w Easter Basin, po ukończeniu list eksportowych (za $20 800).
  • Unikalny, biały i niezniszczalny Vortex pojawia się w misji Ostra rywalizacja.
  • Po wpisaniu kodu kgggdkp.

Poza tym Vortex pojawia się w niżej podanych miejscach po ukończeniu misji Ostra rywalizacja.

Więcej od Wikii

Losowa wiki