Wikia

GTA Wiki

Voodoo

Dyskusja0
5194strony na
tej wiki
POJAZD
Voodoo
Voodoo (VC)
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA Chinatown Wars
GTA V
Typ dwudrzwiowy low-rider
Producent Declasse
Przypomina Chevrolet Impala (1959/60; uniwersum 3D),
Chevrolet Impala (1964; uniwersum HD)
Tuning Loco Low Co.

Voodoo – dwudrzwiowy low-rider występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Chinatown Wars i Grand Theft Auto V.

Opis Edytuj

Uniwersum 3D Edytuj

Między GTA: Vice City, a Vice City Stories, Voodoo przypomina Chevroleta Impala z lat 1959/60. Jest między nimi różnica: podczas gdy Impala ma trzy pary tylnych świateł, Voodoo ma ich dwie pary (tak jak np. Chevrolet Bel Air).

W GTA: Vice City, występuje tylko w kolorze ciemnoczerwonym (wyjątkiem jest czarna wersja występująca w misji Pogrzeb), ma także zamontowaną hydraulikę, jako jedyny pojazd w grze, a drugi w serii. W GTA: San Andreas, występuje w wielu kolorach. W tej grze, wlew paliwa Voodoo znajduje się za tylną tablicą rejestracyjną - po strzeleniu w nią pojazd wybuchnie. W GTA: Vice City Stories, hydraulika została usunięta.

Samochód tej jest także pojazdem gangów - w GTA: Vice City gangu Haitańczyków, a w GTA: San Andreas, Rodzin z Grove Street i podczas misji gangu Ballas. W GTA: Vice City Stories, jest używany tylko przez normalnych kierowców.

W GTA: Vice City i San Andreas, Voodoo jest całkiem szybkie, dobrze się je prowadzi, ma dobre przyspieszenie. W GTA: Vice City Stories, jest o wiele wolniejsze, ma gorsze przyspieszenie. Mimo małych niedogodności, w GTA: San Andreas, Voodoo jest drugim co do prędkości maksymalnej low-riderem.

Uniwersum HD Edytuj

W GTA IV, Voodoo zachowało większość cech z poprzednich gier. Przypomina Chevroleta Impala z roku 1964 (teraz ma trzy pary tylnych świateł). Tył przypomina ten z Impali z roku 1960. Dach i boki pojazdu przypominają te z Impali z roku 1963 lub 1964. Występuje w wersji jedno- i dwukolorowej. Voodoo jest produkowane przez firmę Declasse. Inna wersja pojazdu, używana przez Jamaican Posse, występuje w kolorach flagi Jamajki (zielony, czarny i złoty), ma podwójny wydech. Z poprzednich gier, zachowuje także parametry - niską prędkość maksymalną i przyspieszenie, całkiem dobre prowadzenie i hamowanie.

W GTA: Chinatown Wars, Voodoo jest używane tylko jako pojazd gangu (prawdopodobnie North Holland Hustlers). Występuje tylko w kolorze biało-niebieskim, ogólnie przypomina Voodoo z GTA IV. Parametry pojazdu w Chinatown Wars znacznie się poprawiły - ma on dobrą prędkość maksymalną, przyspieszenie, prowadzenie i średnie hamowanie.

W GTA V samochód posiada ten sam design jak w GTA IV, jednak jest dostępny jedynie w zardzewiałej wersji. Pomimo zdezelowanego wyglądu, ma jednak nieco wyższe osiągi niż jego czysta wersja.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

Grand Theft Auto V

Więcej od Wikii

Losowa wiki