FANDOM

Virgo – dwudrzwiowe coupé występujące w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V.

Pomiędzy GTA Vice City, a Vice City Stories, Virgo jest luksusowym, dwudrzwiowym coupé, wzorowanym na Mercurym Cougar z lat 1977-79, połączonym z Lincolnem Continental Mark V, także z lat 1977-79. Boczne szyby, przód i tył przypominają te z Cougara; tylne światła przypominają te z Lincolna. Virgo może występować w dwóch kolorach: całość pojazdu w jednym kolorze, dach w innym. W całym uniwersum 3D, Virgo ma średnie parametry – średnie przyspieszenie, gorszą prędkość maksymalną, dość dobrą wytrzymałość i prowadzenie.

W GTA IV, Virgo jest produkowane przez firmę Dundreary. Nadal jest wzorowane na Mercurym Cougar z lat 1977-79. Jedyną różnicą jest tył – przypomina on tył Remingtona z GTA: San Andreas. W tej grze, Virgo jest napędzane silnikiem V6. Ma słabe przyspieszenie, ze względu na słaby silnik i masę. Prędkość maksymalna jest podobna. Virgo dobrze się prowadzi, tak samo wchodzi w zakręty. Nie jest zbyt wytrzymałe – przed zatrzymaniem wytrzyma kilka bardzo mocnych uderzeń.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV:

Grand Theft Auto V

  • W garażu każdego protagonisty po zainstalowaniu DLC Brudny Szmal cz. 1.

Grand Theft Auto Online

Galeria Edytuj