FANDOM

POJAZD
Virgo
Virgo (VC).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA V
Typ dwudrzwiowe coupé
Producent Dundreary (VC, SA, VCS, IV)
Albany (V)
Przypomina Mercury Cougar (1977-79) (VC, SA, VCS)

Buick Riviera (IV)

Tuning TransFender

Virgo – dwudrzwiowe coupé występujące w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto IV.

Pomiędzy GTA Vice City, a Vice City Stories, Virgo jest luksusowym, dwudrzwiowym coupé, wzorowanym na Mercurym Cougar z lat 1977-79, połączonym z Lincolnem Continental Mark V, także z lat 1977-79. Boczne szyby, przód i tył przypominają te z Cougara; tylne światła przypominają te z Lincolna. Virgo może występować w dwóch kolorach: całość pojazdu w jednym kolorze, dach w innym. W całym uniwersum 3D, Virgo ma średnie parametry - średnie przyspieszenie, gorszą prędkość maksymalną, dość dobrą wytrzymałość i prowadzenie.

W GTA IV, Virgo jest produkowane przez firmę Dundreary. Nadal jest wzorowane na Mercurym Cougar z lat 1977-79. Jedyną różnicą jest tył - przypomina on tył Remingtona z GTA: San Andreas. W tej grze, Virgo jest napędzane silnikiem V6. Ma słabe przyspieszenie, ze względu na słaby silnik i masę. Prędkość maksymalna jest podobna. Virgo dobrze się prowadzi, tak samo wchodzi w zakręty. Nie jest zbyt wytrzymałe - przed zatrzymaniem wytrzyma kilka bardzo mocnych uderzeń.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV:

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki