Wikia

GTA Wiki

Vinnie

Dyskusja0
5078stron na
tej wiki
POSTAĆ
Vinnie
Vinnie (A)
Występuje w
GTA Advance
Płeć Mężczyzna
Zmarł w 2000 na Francis Intl,
Shoreside, Liberty City
Narodowość Amerykanin
Związki Mafia, Mike, 8-Ball, Jonnie
Pojazdy Brit, Banshee, Diablo

Vinnie – postać występująca w Grand Theft Auto Advance, główny antagonista gry.

Vinnie był starym przyjacielem Mike'a, protagonisty GTA Advance. Od dłuższego czasu pracował z nim dla Mafii i zbierał z nim pieniądze na wyjazd z Liberty City.

Na początku gry dowiadujemy się, że Vinnie i Mike zebrali wystarczająco dużo pieniędzy, aby opuścić miasto. Vinnie wciąga Mike'a w jeszcze kilka zadań dla Mafii, w międzyczasie trwają przygotowania do ucieczki z miasta: załatwienie samochodu oraz fałszywych dokumentów. Podczas ucieczki z miasta, Vinnie fałszuje swoją śmierć, wysadzając w powietrze samochód w Callahan Point i sprawiając, że Mike zaczyna szukać jego "zabójcy". Zabiera ze sobą wszystkie pieniądze, zbierane przez partnerów i znika.

Niedługo później, Vinnie morduje Jonniego, właściciela baru w Red Light i jego starego znajomego, gdyż ten za bardzo zbliżył się do prawdy o jego "śmierci", Vinnie był również mu winien pieniądze. Mike nadal poszukuje zabójcy Vinniego, podczas poszukiwań trafia na trop pirotechnika, który również zostaje zabity przez Vinniego.

Po przybyciu do Shoreside, Vinnie nawiązuje współpracę z lokalnymi gangami i zleca im zabicie Mike'a. Mike odpiera ich ataki i otrzymuje kolejne wiadomości od Vinniego. Po drugiej takiej konfrontacji Mike'a z gangsterami Vinnie jedzie na lotnisko i morduje Cisco, głowę Kartelu Kolumbijskiego, który tak samo jak wcześniej Jonnie wiedział zbyt wiele o Vinniem. Mike przybywa do samolotu Cisco w chwili, kiedy Vinnie próbuje uciec. Po pościgu Vinnie rozbija swój samochód i zostaje zabity przez wściekłego Mike'a. Przed śmiercią próbuje przekonać Mike'a do zmiany zdania i przestrzega go przed Yardiesami.

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki