Fandom

GTA Wiki

Vincenzo Cilli

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POSTAĆ
Vincenzo Cilli
Vincenzo Cilli (LCS).jpg
Występuje w
GTA Liberty City Stories
Aka Lucky, Vinnie
Płeć Mężczyzna
Zmarł w 1998 w Atlantic Quays, Portland, Liberty City
Dom Atlantic Quays, Portland, Liberty City
Pojazdy czarna Kuruma,
czerwone Banshee
Głos Joe Lo Truglio
Vincenzo Cilli (LCS - art).jpg

Artwork przedstawiający Vincenza Cilliego

Vincenzo Cilli – członek Leone Family i na początku gry capo Salvatore'a Leone'a.

Vincenzo i Toni Cipriani od samego początku nie darzą się nawzajem sympatią. Vincenzo uważa Toniego za swego podwładnego i zleca mu różne zadania, przy okazji często przypominając o hierarchii istniejącej w mafii[1][2] i obrażając go[3][4]. Tamten czuje się traktowany jak chłopiec na posyłki.

W misji Hot Wheels Vincenzo chce, aby Toni przyprowadził doń jego samochód z dziewczynami[5], jednak proste z pozoru zlecenie okazuje się pułapką. Samochód jest obserwowany, a jego okolicy nie ma żadnych dziewczyn. Po policyjnym pościgu Toni odwozi samochód na miejsce i odbiera telefon od Vincenza. Toni zarzuca mu, że go wystawił, i zawozi jego samochód do zgniatarki.

Później Vincenzo dzwoni do Toniego i udaje, że chce się pogodzić. Zaprasza go na statek w Atlantic Quays. Tam okazuje się, iż jest to pułapka; kilkunastu mężczyzn uzbrojonych w piły łańcuchowe rzuca się na Toniego. Protagonista zabija wszystkich, a na końcu rozprawia się z Vincenzem. Przed śmiercią Vincenzo wyjawia, że kieruje nim zazdrość[6].

Na jego nagrobku jest napisane Not so lucky after all, co oznacza Jednak nie taki szczęśliwy.

Występowanie w misjach Edytuj

Przypisy

  1. Fragment misji Home Sweet Home:
    Vincenzo Cilli: Pamiętaj, kto tu płaci rachunki. JA! Tatuś Vincenzo! Więc od teraz pracujesz dla mnie.
  2. Fragment misji Hot Wheels (LCS):
    Vincenzo Cilli: Poza tym pamiętaj, że w Rodzinie obowiązuje hierarchia, capiche?
  3. Fragment misji Slacker:
    Vincenzo Cilli: Ten leniwy drań nie płaci już od wielu dni. Może potrzebuje jakiegoś kopniaka, by ruszył dupsko do roboty. Zachowuje się jak suka… Przypomina mi ciebie.
  4. Fragment misji Snuff:
    Vincenzo Cilli: Ej, ptasi móżdzku! Boziu, Toni, Sal mówił, że jesteś tylko tępym mięśniakiem, ale nie spodziewałem się, że aż tak tępym!
  5. Fragment misji Hot Wheels (LCS):
    Vincenzo Cilli: Mam gromadkę napalonych dziewczyn w Trenton.
  6. Fragment misji The Portland Chainsaw Masquerade:
    Vincenzo Cilli: Ty skurwysynu! Czemu nie możesz po prostu zdechnąć? Nie powinieneś wracać Toni. Harowałem jak wół dla Salvatore'a. A ty po prostu wracasz do miasta i już: Toni to, Toni tamto! To moje miasto Toni! MOJE MIASTO! Nie zabierzesz mi tego! To mi się spodoba.

Więcej w Fandom

Losowa wiki