FANDOM

Vigero – dwudrzwiowy samochód typu muscle występujący w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V. Przypomina Chevroleta Camaro z roku 1969, niektóre części przypominają te z Plymoutha Barracuda z lat 1970/71 (przednie i tylne światła, tylny zderzak). Tak jak większość pojazdów muscle, ma bardzo mocny silnik. Dobrze się go prowadzi, ma dobrą prędkość maksymalną i przyspieszenie. Bardzo dobrze wchodzi się nim w zakręty.

W GTA IV występuje także wersja zniszczona Vigero, rozpoznawalna po wyglądzie. Ma zniszczone wnętrze, wybite szyby i (można tak ocenić po wyglądzie) cała się rozpada. Ma pogięte drzwi, pogięte lub brakujące części przednie i zniszczone zderzaki, a lakier posiada ubytki. Działa tylko jedna (z dwóch) para świateł przednich, lewy reflektor jest odgięty w dół. Tak jak większość zniszczonych modeli samochodów, ma trochę gorsze parametry, niż normalne modele i silnik dłużej kręci przed odpaleniem. W przeciwieństwie do innych sponiewieranych aut, Vigero ma inny klakson niż sprawna wersja zamiast załamującego się normalnego klaksonu brzmiącego jak z auta zadbanego. Vigero nie ma kierunkowskazów z przodu.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto V