Wikia

GTA Wiki

Vice Street Racer

6106stron na
tej wiki
Dyskusja0
Logo Vice Street Racer

Vice Street Racer – organizacja, zajmująca się urządzaniem wyścigów ulicznych w Grand Theft Auto: Vice City. Można zacząć brać w nich udział po kupieniu salonu samochodowego Sunshine Autos. Ukończenie wszystkich wyścigów na pierwszym miejscu jest konieczne do ukończenia gry w 100%.

Aby rozpocząć wyścig, schodzimy do części podziemnej salonu i stajemy w różowym znaczniku. Dokonujemy wyboru wyścigu (za udział w każdym z nich musimy zapłacić), następnie znajdujemy jakiś szybki pojazd i jedziemy na linię startu. Możemy wziąć udział w następujących wyścigach: Terminal Velocity, Ocean Drive, Border Run, Capital Cruise, Tour! i V.C. Endurance. Po wygraniu wyścigu dostaniemy nagrodę pieniężną, składającą się z opłat wejściowych każdego ze ścigających się (np. $100 wpłacone przez nas + po $100 od pozostałych kierowców = $400).

Wygranie wyścigu można sobie ułatwić, przejeżdżając z pełną prędkością obok linii startu i strzelając w któregoś z przeciwników. Wyścig rozpocznie się, a my będziemy mieli już przewagę. Drugim sposobem na ułatwienie wyścigu jest zniszczenie wozów przeciwników za pomocą wyrzutni rakiet.

Jeśli nie chcemy wpaść w auta cywili, możemy przedtem ukraść policyjnego Cheetaha stojącego za komisariatem niedaleko salonu i za pomocą zamontowanej w nim syreny policyjnej torować sobie drogę przed sobą.

Terminal Velocity (mapa).png Terminal Velocity

Wyścig ten odbywa się w całości na lotnisku Escobar. Linia startu znajduje się obok głównego terminala lotniska.

Długość trasy 1,75 km (1,09 mil)
Checkpointy 23
Opłata wejściowa $100
Nagroda $400
Terminal Velocity (1).jpg Terminal Velocity (2).jpg Terminal Velocity (3).jpg Terminal Velocity (4).jpg Terminal Velocity (5).jpg Terminal Velocity (6).jpg
Ocean Drive (mapa).png Ocean Drive

Ten wyścig odbywa się w Washington Beach i Ocean Beach; jego trasą jest Ocean Drive i droga biegnąca od niej na zachód. Linia startu i mety znajduje się na skrzyżowaniu na południe od klubu Malibu, a na północ od posterunku policji w Washington Beach.

Długość trasy 2,66 km (1,65 mil)
Checkpointy 25
Opłata wejściowa $500
Nagroda $2 000
Ocean Drive (1).jpg Ocean Drive (2).jpg Ocean Drive (3).jpg Ocean Drive (4).jpg Ocean Drive (5).jpg Ocean Drive (6).jpg
Border Run (mapa).png Border Run

Wyścig ten odbywa się w Małym Haiti i Małej Hawanie. Linia startu znajduje się przy kawiarence Alberto Robiny, a linia mety - przy sklepie Screw This. Udział w wyścigu może być trudny po misji Trojański LowRider, kiedy Haitańczycy zaczną nas nienawidzić.

Długość trasy 3,1 km (1,93 mil)
Checkpointy 28
Opłata wejściowa $1 000
Nagroda $4 000
Border Run (1).jpg Border Run (2).jpg Border Run (3).jpg Border Run (4).jpg Border Run (5).jpg Border Run (6).jpg
Capital Cruise (mapa).png Capital Cruise

Ten wyścig odbywa się w Ocean Beach, Washington Beach oraz Vice Point. Linia startu znajduje się przy budynku w Washington Beach, a linia mety przy budowie Avery'ego Carringtona.

Długość trasy 3,92 km (2,44 mil)
Checkpointy 46
Opłata wejściowa $2 000
Nagroda $8 000
Capital Cruise (1).jpg Capital Cruise (2).jpg Capital Cruise (3).jpg Capital Cruise (4).jpg Capital Cruise (5).jpg Capital Cruise (6).jpg
Tour! (mapa).png Tour!

Wyścig ten odbywa się w Vice Point i Washington Beach. Start ulokowany jest także przy budynku w Washington Beach, lecz kierunek jazdy jest przeciwny. Meta wyścigu znajduje się w pobliżu miejsca startu.

Długość trasy 4,6 km (2,86 mil)
Checkpointy 48
Opłata wejściowa $5 000
Nagroda $20 000
Tour! (1).jpg Tour! (2).jpg Tour! (3).jpg Tour! (4).jpg Tour! (5).jpg Tour! (6).jpg
V.C. Endurance (mapa).png V.C. Endurance

Trasa tego wyścigu przebiega przez prawie całe Vice City (z wyjątkiem lotniska, Fort Baxter oraz wysp Leaf Links i Starfish). Linia startu i mety znajduje się przy salonie samochodowym.

Długość trasy 9,72 km (6,04 mil)
Checkpointy 112
Opłata wejściowa $10 000
Nagroda $40 000
V.C. Endurance (1).jpg V.C. Endurance (2).jpg V.C. Endurance (3).jpg V.C. Endurance (4).jpg V.C. Endurance (5).jpg V.C. Endurance (6).jpg

Więcej od Wikii

Losowa wiki