Fandom

GTA Wiki

Vice Point

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Vice Point (VC).jpg

Vice Point w 1986

Vice Point – dzielnica położona w północnej i środkowej części Vice City Beach w Vice City. Graniczy z Washington Beach od południa oraz z Leaf Links od zachodu. Jest to jedna z największych dzielnic w mieście.

Wschodnie wybrzeże dzielnicy zajmuje plaża, która jednak nie jest tak uczęszczana jak ta w Washington czy Ocean Beach. Na plaży w tej dzielnicy wybudowany został tor wyścigowy dla samochodów RC. Na zachód od plaży przebiega jedna z głównych ulic na wyspie, Vice Avenue; między tą ulicą a plażą znajduje się wąski pas zieleni pokryty hotelami.

Północną część dzielnicy zajmuje duże centrum handlowe North Point, z przylegającym do niego dużym parkingiem. Obok centrum znajduje się wjazd na North Bridge, prowadzący na wyspę Prawn; na północ od niego, znajduje się kilka domów oraz hotel, będący w Vice City naszą kryjówką. Dalej na południe, położonych jest kilka hoteli.

Na południe od centrum i hoteli położonych jest kilka małych willi (w jednej z nich znajduje się w Vice City kryjówka El Swanko Casa), dalej - parę kamienic, a na zachód od nich - apartamentowce Links View (apartament jednego z nich jest kryjówką w Vice City). Na południe od apartamentowców znajduje się wjazd do klubu golfowego Leaf Links oraz na most Links Bridge, prowadzący do Małego Haiti.

W południowej części dzielnicy znajduje się klub Malibu oraz most, po którym można przejechać na wyspę, wchodzącą w połowie w skład dzielnicy. Na wyspie położone jest małe osiedle (którego część powstała po zburzeniu The Clymenus Suite, posiadłości Victora Vance'a w Vice City Stories) oraz plac budowy, który zastąpił stojące w tym miejscu w 1984 wesołe miasteczko.

Oprócz wspomnianych, do ważniejszych miejsc w dzielnicy zaliczają się komisariat policji, szpital, dom Mercedes Cortez oraz mieszkanie szefa gangu Sharks.

Biznesy Edytuj

W poniższej liście nie zostały uwzględnione biznesy znajdujące się wewnątrz Vice Point Mall.

Ciekawostki Edytuj

  • Na terenie plaży przynależącej do dzielnicy zdarza się, iż przechodnie wpadają pod tekstury piasku chodząc zanurzeni w nim. Czasem udaje się im stamtąd wydostać, czasem nie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki