FANDOM

VCPD (logo) (VC)

Logo VCPD

Vice City Police Department (VCS - art)

Artwork policjantów VCPD z GTA Vice City Stories

Vice City Police Department (VCPD) - departament policji w Vice City. Występuje on jako lokalny ośrodek prawa w GTA: Vice City oraz w GTA: Vice City Stories. Jeśli gracz w GTA: VC pobije złodzieja uciekającego przed policjantem VCPD, otrzyma premię dla dobrego obywatela. Jedynym znanym pracownikiem jest oficer P. Rowe.

Opis Edytuj

Wozy patrolowe VCPD są zielono-białe. Maska oraz tylna część auta jest koloru zielonego, natomiast drzwi i dach - białego. Sam samochód przypomina model taksówki (tak jak w części gier z serii, np. w GTA III). Dodatkowo w Vice City Stories dochodzi policyjny motor, VCPD WinterGreen. Policjanci noszą piaskowe koszule z odznaką oraz brązowe spodnie. Ich uzbrojeniem jest pistolet oraz pałka policyjna.

Posterunki należące do VCPD Edytuj

Pojazdy używane przez VCPD Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Umundurowanie policjantów z LVPD jest bardzo podobne do mundurów VCPD. Jedyną różnicą jest zastąpienie brązowych spodni, spodniami koloru piaskowego. Jest to swoiste nawiązanie do Vice City.
  • W wersji beta GTA: Vice City kolory radiowozów miały być inne (zobacz: #Galeria)
  • W Vice City Stories VCPD Enforcery są czarno-białe, a nie zielono-białe. Miały być też takie w Grand Theft Auto: Vice City, lecz w oficjalnej grze się nie pojawiły.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki