Fandom

GTA Wiki

Vice City Beach

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Vice City Beach (logo).png
Vice Beach (VC) (mapa).png

Mapa Vice City Beach

Vice City Beach – jedna z dwóch głównych wysp wchodzących w skład Vice City. Jest najbardziej na wschód wysuniętą wyspą w mieście. W Grand Theft Auto: Vice City mamy możliwość poruszania się po tej części miasta już od początku gry, natomiast w Grand Theft Auto: Vice City Stories po misji From Zero to Hero. Jest wzorowana na Miami Beach.

W przeciwieństwie do drugiej części miasta, nastawionej na przemysł i finanse, Beach jest częścią nastawioną na turystykę i rekreację. Głównym jej atutem jest ogromna plaża, rozciągająca się na wschodnim brzegu z północy na południe. Południowa część wyspy jest gęsto zabudowana hotelami (szczególnie przy ulicy biegnącej wzdłuż plaży - Ocean Drive).

Do innych atrakcji turystycznych należą klub Malibu oraz Pole Position, a także klub golfowy Leaf Links. W południowo-zachodniej części wyspy znajduje się rozległa przystań dla łodzi i jachtów.

Na wyspie znajdują się również trzy centra handlowe - największe North Point oraz mniejsze Washington Mall oraz centrum handlowe w Ocean Beach. W północnej części wyspy położonych jest kilka willi i wiele luksusowych apartamentów dla najbogatszych mieszkańców miasta.

Wyspa podzielona jest na trzy dzielnice:

W obydwu grach znajduje się tu ogółem 7 kryjówek: w Vice City są to hotel Ocean View, posiadłość El Swanko Casa, posiadłość Links View, posiadłość przy Ocean Heights, posiadłość przy Vice Point 3321 oraz posiadłość przy Washington Street 1102, w Vice City Stories jest to tylko The Clymenus Suite. W GTA: Vice City położone są tutaj dwa assety - klub Malibu oraz klub Pole Position.

Więcej w Fandom

Losowa wiki