Fandom

GTA Wiki

Vice City (GTA1)

6721stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Disambig.svg Ten artykuł opisuje miasto z gry Grand Theft Auto. Może chodziło Ci o miasto z gier Grand Theft Auto: Vice City i Vice City Stories?

Vice City (GTA1) (mapa).png

Podział Vice City na dzielnice (patrz: większa wersja, bez podziału)

Vice City – jedno z trzech miast występujących w Grand Theft Auto I. Gracz odwiedza je jako trzecie i ostatnie, w tym mieście rozgrywa się akcja piątego i szóstego scenariusza - Bent Cop Blues i Rasta Blasta.

W porównaniu z Vice City z następnych gier, Vice City z GTA I bardziej przypomina Miami. Tak jak Miami, Vice City składa się z położonego na zachodzie i zajmującego większą część miasta lądu stałego oraz małego półwyspu, położonego na północnym wschodzie miasta.

W mieście można zauważyć klimat tropikalny. Można tu znaleźć palmy zamiast normalnych drzew. We wschodniej części miasta znajdziemy większą ilość hoteli i plaż, niż w poprzednich miastach. W zachodniej części miasta zaś znajdują się biedniejsze dzielnice, pokryte budynkami mieszkalnymi. Tak jak w Liberty City, w Vice City znajduje się linia metra, biegnąca wokół całego miasta.

Vice City jest podzielone na tylko 10 dzielnic - wzorowanych na prawdziwych dzielnicach Miami. Oto ich lista:

BiznesyEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki